![]() |
Wat kan ik allemaal neuken?
Ik ben een jongen van 16 en wil graag iets neuken... MAAR ik heb nog geen vriendin, ik wil niks kopen door mijn ouders en niks met eten doen, en twee matrassen heb ik al geprobeerd. Als je iets weet laat het me weten via privébericht pls danku.
|
Zoek naar een hoer of (volgensmij moet je daar 18 voor zijn). Maak een eigen box-pussy.
|
Neem 'n huisdier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sekswerkers vragen inderdaad weleens naar je ID als ze 't vermoeden hebben dat je te jong bent, want ze zitten niet te wachten op problemen.
Was er qua neuken niet een of ander trucje met twee sponsjes en iets van olijfolie? |
Bekertje
2 sponsjes En een rubberhandschoen. Doe de sponsjes in het bekertje tegen de zijkanten aan en dan doe je de rubberhandschoen er over heen met de middelvinger in het midden en daar doe je je lul in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer de stofzuigerslang is, een bloempot met grond erin of een stokbrood met filet american erop! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ze lekker een privé(chat) houden als ze dat willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook is het motto van Scholieren.com "Samen ben je slimmer", wat aansluit bij het idee dat je hier in een topic informatie verzamelt en elkaar ook kunt corrigeren. |
Citaat:
Seks met kinderen is strafbaar en vies, dat hoef ik je niet te uit te leggen hoop ik. |
Zit op je knieen in bed en leg een kussen voor je leg je stijve penis erop en neuk het (wrijf je lul tegen de kussen aan) dit kan je naakt doen of met je jogingsbroek/pyama/onderbroek, dan zet je je penisrichting naar boven toe in je onderbroek. (Een spijkerbroek is niet fijn😅)
|
Citaat:
Nee nee, als ik zoiets krijg op privébericht geef ik dat wel aan, maar dat vind ik voor mijn mening handiger 😁 |
Citaat:
Vanwege de duidelijke melding PM (1)? Anders kun je opk abboneren op het topic. |
Citaat:
OT: Wat heb je zelf tot nu toe zoal al "geneukt"? |
Neem twee sponsen en doe daar een plastic handschoen tussen stop dat in een beker en doe de rand van de handschoen over de beker een je hebt een sekstoy
|
Miss is dit wat? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...nstvagina.html Bij mij werkt het wel maar voelt niet extreem veel lekkerder. Ik kom het lekkerste klaar wanneer ik fantaseer en het steeds uit te stellen als ik bijna kom.
|
Citaat:
|
Je moet niet gaan klooien met dingen die daar niet voor gemaakt zijn. Zoals Jerthy al zei kun je beter een goedkope pocketpussy kopen, en 'm laten bezorgen op een afhaalpunt ofzo.
|
Liefst een persoon waar je het goed mee meent, of een fleshlight/opblaaspop.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |