![]() |
behaard
ik ben een jongen van 17 en ben nu echt al heel erg behaard. Borst, benen zijn helemaal erg. Nou heb ik er wel eens aan gedacht om mijn borst een stuk kaler te maken, of is dit een heel erg stom idee?
|
Hoe wil je het dan een stuk kaler maken? En bedoel je dat je dan heel je borst een stuk kaler maakt, of een stuk van je borst kaler maakt? Misschien kun je het beetje bij knippen ofzo? Want als je er zelf echt mee zit moet je er wat aan doen...(al zal het waarschijnlijk wel meevallen..)
|
als je het gaat scheren groeit het 10 keer zo harder terug.
Knippen is dan beter misschien en anders elke week scheren... |
scheren lijkt me ook helemaal niets. knippen lijkt me een stuk beter. maar wat iemand nou laatst zei tegen me was iets over ontharingscrème. is dat een idee, of is dat helemaal niets?
|
gewoon laten zitten (y)
haar is lekker :o maar goed, als je het er echt af wil halen... ontharingscreme kan wel, maar vergeet niet dat dat spul erg sterk is en volgens mij is de huid op je borst best wel gevoelig |
Dan kun je misschien net zo goed harsen :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon laten staan joh
ik zou het iig leuker vinden :) |
Knippen gaat bij mij onmiddelijk jeuken en harsen? :eek:
Vraag je eerst eens af waarom je het weg wilt. Er zijn genoeg meisjes die er geen problemen mee hebben, hoor (zegt Snow die aanneemt dat hier de hormonen op een of andere manier weer in het spel zijn). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |