![]() |
Domme acties-topic
Een topic om je leed te delen met anderen ;)
Wat is jouw (meest recente) domme actie en heb je het op kunnen lossen? |
Ik trek net de voordeur achter mij dicht en toen hij in het slot viel besefte ik dat mijn sleutelbos (huis, fietsen, werk) nog binnen lag terwijl ik normaal bijna panisch check of ik ze wel in me heb.
En ik wacht nu op iemand die mijn reservesleutels komt brengen :o |
Mijn laatste domme actie was per ongeluk het mailsysteem weggooien.
|
Thee over mezelf heen gooien.
|
Gaan kamperen en m'n tent vergeten :herp::d
|
Werkt enorm goed als openingszin op lowlands trouwens (y)
|
Citaat:
Vond je het niet gek dat je tas zo licht was? :D:D:D ot: Een paaltje onderaan een tent zien en er dan tóch tegenaan lopen, waardoor ik nu een kleurenexplosie op m'n enkel heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het koffieapparaat aanzetten en me afvragen waarom hij het niet doet en er dan achterkomen dat ik het water nog in de koffiepot heb zitten ipv in het apparaat.
|
Citaat:
Voor we in Harderwijk waren heb ik nog enorm op Neil lopen bitchen omdat ie z'n kaarten vergeten was trouwens, HOE KUN JE ZOIETS BELANGRIJKS NOU VERGETEN SUKKEL :d(n) |
Quote van Jasper over de donderdag: Was ik je weer kwijt, lag je weer op de grond te spartelen :D:(
Hij heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd (oke, gedragen) omdat zelfs hij vond dat het niet langer kon :D:D Vrijdag 0 kater trouwens <3 <3 |
Hahaha, goed verhaal :D
Ik heb trouwens oprecht nog geprobeerd om een kaartje te winnen, met een vrij goede emoticon-samenvatting, al zeg ik het zelf. Maar ik was duidelijk niet de enige :( En ik had dus echt geen geld. Maar ik heb volgens mij een supergoeie editie gemist! :O Los van dat ik het hilarisch vind dat je het hele weekend bij Sjon hebt geslapen :D |
Zaten er paarden in de emoticon-samenvatting? :cool::cool::cool: OH TROUWENS, we zijn verkleed als hindernissen een wedstrijd tegen mensen verkleed als paarden aangegaan, hahahaha het was zo goed :lief: Laten we maar snel afspreken dan praat ik je bij (Y)
En jaaaa het was echt hemels <3 Zo fijn dat het steeds maar weer beter kan worden (Y) Volgend jaar zijn we er sowieso allemaal weer bij (voor een aantal wel de laatste x dan), dus dan moet je dan gewoon weer mee! |
Citaat:
Ik ga het tegen die tijd even zien. Eigenlijk wel weer eens leuk! Zag ook dat je nu al een kaartje kan kopen met 25 euro korting :o Maar ja, dat heb ik voorlopig eigenlijk gewoon even niet :p |
Citaat:
Ik had m'n kaartje uiteindelijk voor 95 euro, dikke prima (Y)(Y) maar ik was wel de enige, maar weinig goedkope kaarten te krijgen dit jaar. |
Zelfs Emile?! :Eek:
Oh, netjes geregeld. Ja, je moet erg opletten. Ik heb ook vanaf een week van tevoren nog flink geticketswapt, maar het viel tegen. |
:y :(
|
Citaat:
|
Laatst m'n pinpas meermaals achterstevoren in het pinapparaat gestoken. En ik me maar afvragen waarom hij niet werkte...
|
Citaat:
|
Pffff.:D
|
Sochtens gel in mijn gezicht smeren ipv crème
|
In gedachten een bananenschil in de plee gooien ipv prullenbak
|
Snachts wakker worden terwijl je je oordopje aan het eten bent. MN vrouw en ik hebben zelden zo hard gelachen snachts
|
MN rbnb appartement onder water laten lopen omdat ik tegen de voorschriften in de verwarming te hoog had gezet waardoor water de leiding uit spoot terwijl ik aan het wandelen was in London
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |