![]() |
Boerkini-verbod
Wat vinden jullie ervan?
|
Te stompzinnig voor woorden.
|
Ik vind dat de overheid niks te maken zou moeten hebben met wat voor kleding men in het openbaar draagt.
|
Dat ja.
Wat de politie nu op de stranden van Nice doet is natuurlijk het uitvoeren van beleid / de wet, maar ik trek dat echt slecht! |
Bij ons wilt een NVA-lid dat nu ook in gaan voeren en haar redenering in het korte stukje op het nieuws was zoiets: " Ik denk niet dat vrouwen voor hun plezier zo een gedrocht aandoen."
|
Ik vind het idioot en stompzinnig en ik word er boos van. Dit vergroot de kloof tussen mensen alleen maar en ik kan me heel goed voorstellen dat dit radicalisering in de hand werkt.
|
Citaat:
|
En daarom kindjes moet je niet voor de NVA stemmen.
|
Citaat:
|
Ik vind het nog te rechtvaardigen dat je op sommige plekken vanwege de veiligheid bijvoorbeeld geen gezichtsbedekkende kleding mag dragen. In banken, op het vliegveld, e.d. geen niqaabs en ook geen bivakmutsen.
Maar dit is anders, heeft niks met veiligheid te maken en is pure xenofobie. Helemaal omdat een boerkini er praktisch hetzelfde uitziet als een wetsuit + badmuts. Kan me niet voorstellen dat ze dat laatste ook willen verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis mee?
|
Citaat:
|
All of the above(m.u.v. de een na laatste)
|
Citaat:
Citaat:
Maar in dit geval natuurlijk idioot dat een wetsuit/badpak XL wordt verboden. http://s1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Im...0&maxwidth=629 |
Citaat:
|
Het is ongeldig verklaard :cool::cool::cool:
|
Citaat:
|
Slotje
|
Wat ben jij slotjesgeil?
|
Wilde hij niet forumbaas worden? Hij geeft het goede voorbeeld!
|
Citaat:
Een definitieve uitspraak moet nog volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die dat voorstelt kan al direct op het hoopje niet geschikt. :s :s :s |
Hij roept ook te pas en te onpas "dit gaat offtopic!!!!"
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind een wet 'je mag geen duikpak met lelijke overgooier eroverheen aan naar het strand' een beetje van de categorie 'je mag je varken geen Napoleon noemen'. :herp:
En een vrouw dwingen zich publiek uit te kleden is seksuele intimidatie en vernederend. En wat spawn net zei over Niemand ben ik het ook mee eens. Dit is mijn mening en hier zult u het mee moeten doen. |
Mag je een varken geen Napoleon noemen of verzin je dat ter plekke :D want wie gaat dat echt checken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |