![]() |
Hoeveel uur kijk jij op een gemiddelde werkdag naar een beeldscherm?
:lampje:
|
Telt een e-reader ook mee als beeldscherm?
|
Beeldscherm: PC, laptop, mobiele telefoon, e-reader, televisie, etc.
|
En met een gemiddelde werkdag bedoel ik vanaf het moment dat je opstaat tot het moment dat je gaat slapen.
|
Voor mijn gevoel kijk ik dan bijna de hele dag alleen maar naar beeldschermen. Van de slides op de beamer/ het scherm in college tot het lezen vanaf de e-reader onderweg naar huis. Of is een beeld wat gegenereerd wordt door een beamer weer officieel geen beeldscherm?
|
Citaat:
|
9-12. Misschien meer. Omdat ik als ik niet naar n pc/laptop kijk ik naar mn telefoon kijk.
|
meer dan 12 uur en ik vond het een schokkende constatering :(
|
Ik vond het ook wel confronterend, maar tegelijkertijd ben ik wel veelal nuttig en/ of ontspannend bezig. Bij een college kijk ik niet non stop naar de slides, maar ik werkcollege daarna zit ik wel weer achter de pc en in de trein lees ik boeken op mijn ereader.
|
Ik denk 6-9 uur omdat ik het grootste deel van mijn werkdag niet naar een beeldscherm kijk.
|
Voor werk 6-8 uur en vrije tijd nog eens maximaal 6
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uurtje of 16.
|
Telt m'n eReader (eInk) ook? :lisa:
|
Veel te veel. Maar ik hoef er voor mijn werk niet vaak naar te kijken, daardoor lijkt mijn score nog mee te vallen.
|
Misschien had ik bij nader inzien toch eentje hoger mogen inzetten. En dat is pas echt schokkend, gezien dat dus voornamelijk telefoon, televisie en film e.d. kijken is.
|
Meer dan 12 schat ik zo, als GSM meetelt. ;)
|
3-6 of 6-9. Ligt eraan wat ik aan het doen ben (werk, vrije dag, studeren, etc.)
|
Tablets niet dus.
|
"etc"
Je weet best dat een tablet een beeldscherm heeft :bob: |
Nou ok dan. En ik vind dat een e-reader eigenlijk niet meetelt.
|
Citaat:
|
Meer dan ik zou willen
|
Citaat:
|
Best veel, maar ik ben nu even zonder werk, dus hier staat vrijwel de hele dag de xbox aan en ik speel natuurlijk veel Pokémon go, dus ook als ik niet thuis ben, kijk ik veel op mijn beeldscherm.
|
De Godganse dag.
(Laptop staat altijd wel aan, zit vaak tegelijk net m'n telefoon in m'n poten en als ik aan het werk ben kijk ik ook nog een aantal uur tegen een kassascherm aan. |
12+ uur. Paradise by the desktoplight, jeweet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |