![]() |
Sorry Carn
Ik ga even boer Marc een brief schrijven.
OMG 😍😍😍 |
Kusje, nee hoor 😘
|
Oh! Wil je hem inruilen?:eek:
|
Nou, gewoon even een keer een snoepreisje naar Zambia met een beetje leuk flirten met een knappe boer, om vervolgens weer lekker naar Carnieparnie terug te keren, vind ik ook prima hoor :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeruuuhhhh
|
Ik heb een Pool, geen boer.
|
Rolnicyyyyyyyyyyyyy
|
Kurwa!
|
Foto?
|
http://imgserv9.tcdn.nl/v1/niK4SY1zi...1472455298.jpg
Hij is bewegend en pratend nog wel echt veel leuker trouwens. |
Ik pas!!!
|
Citaat:
|
Ik zou prima naar Zambia verhuizen voor de liefde en ik ben ook een vrouw met een eigen mening die duidelijk haar eigen leven heeft, ook en een relatie. Maar deze dude is volgens mij gewoon een enorme hork.
|
Ik vond hem helemaal niet zo horkerig. Alleen al hoe hij met z'n kat op schoot zat te koken :Cool:
|
Ik zal even iets meer van hem bekijken dan alleen dat ene fragmentje. Moet ik schrijven vind je, Abby?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben benieuwd! Als je alleen nog maar zijn voorstel-stukje hebt gezien, zal ie vast niet tegenvallen ;)
|
Ok, ik neem alles terug! Ik denk dat Marc en ik gemaakt zijn voor elkaar!! :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schrijven!! |
ik kan 'm vertellen dat ik al eens in Zambia ben geweest toen m'n vliegtuig uit Johannesburg een noodlanding moest maken! *o*
|
Ik ga het echt doen. Ik weet zeker dat ik precies de goede toon kan vinden. Uiteraard moeten de plaatjes hem ook bevallen, maar dat is altijd zo!
|
Superleuk! *O*
Ik zie het wel gebeuren! Maar echt! |
Ok, morgen nog 1 x doorlezen en dat gaat 'ie op de post. :o
|
Citaat:
|
Omg Tigerly! *o* Wat gaaf!
|
Niets te verliezen, beetje jammer van de camera's erbij, maar het plaatje klopt wel ofzo, dus niet te lang nadenken en gewoon doen. Geen fratsen. Ik heb precies opgeschreven hoe ik het voel.
|
En eigenlijk is hij qua uiterlijk en uitstraling ook precies een mix tussen Mephisto, mijn langste vriendje en mijn Amerikaanse vriendje come to think of it.
|
Citaat:
Citaat:
|
Heb je 'm al opgestuurd, Tigerly? :cool:
|
:cool:
|
Go Tigerly :cool:
|
Ooooo jongens, boer Marc is helemaal geen boer; hij is farm-manager :eek:
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/bij...-is-geen-boer/ |
Lekker boeiend :Bob:
|
Boer Marc valt wat mij betreft wel een beetje tegen. Hij ziet er wel leuk uit, maar ik vind dat er maar een negatief sfeertje aan hangt. Ik vind de oude boeren ook wel het leukste aan het programma, jammer dat eigenlijk alleen Olke een beetje oud is
|
Citaat:
Ik voel een nieuwe alinea van mijn brief aankomen. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je de brief al verstuurd Tigerly?
|
Nee, ik stond even in standje 24/7 werken voor de Uitmarkt, het Uitfeest en het Nederlands Theater Festival, maar ik heb nog tot de 11e en ik ga het zeker doen.
Ee zijn ook steeds meer mensen die me tippen dat hij echt iets voor mij is. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Zambia, here I come!!! *O**O**O**O**O**O* |
Haha echt gaaf! Ik ga voor je duimen dat ie je eruit pikt! En dan ga ik het kijken als dat kan vanaf hier :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat denken ze daar internationaal mee te kunnen doen dan? Nagesynchroniseerd aan Duitsland verkopen? :D
|
Wat is OML trouwens? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |