![]() |
De slimste mens
De walgelijke George van Houts is er vanavond weer. :kotssmilie: 😑
|
Wat vind je zo walgelijk aan George van Houts? Ok, hij is een beetje arrogant, maar dat zijn er wel meer daar.
|
Ik vind die Joel pas vreselijk met zijn langdradige saaie verhalen. Ik hoop dat François wint.
|
Citaat:
|
Citaat:
Joel mag ik ook wel. |
Dora the Explorer? :D
Die Nina heeft dus blijkbaar een kind samen met een oudklasgenoot van mij. En Rick Paul. |
Ik ben ook voor François. En voor Wytse. Die werd door Philip nogal eens onderschat. Onterecht.
|
Ojja, Nina was het. :D Is die klasgenoot ook een BN'er? Kan mij nog wel herinneren dat Freek Bartels ook al in je klas zat ofzo? :P
Ik kende die Wytse en zijn vader niet, maar ze lijken wel sprekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor het eerst sinds drie seizoenen lijken we een kwalvrije finaleweek, en dus GEEN kwal als winnaar, te krijgen. :cool: Ik vind ze serieus allemaal leuk dit keer. *O*
Hopen dat die Stefano morgen goed doorkomt. (y) |
Ik vind die Annabel verschrikkelijk, bah bah.
Stefano vind ik geniaal. Jammer dat er geen opmerking over zijn opplaksnor werd gemaakt :D |
Citaat:
Ik vond het juist wel grappig dat er niks over gezegd werd. Die snor was er gewoon, alsof het de normaalste zaak van de wereld was :D Ik kan hem ook wel waarderen. |
|
Ik ken haar niet, maar alleen door haar twitterbio kan ik al zien dat ze een enorm irritant wijf is. Vrijwel elk woord geeft me jeuk.
|
Precies daardoor dacht ik dus dat ze superkut zou zijn, maar bij De slimste mens valt ze behoorlijk mee, moet ik zeggen.
|
Ze is een verrassend prettig mens bij De Slimste. (Y)
|
Topvrouw die Annabel. En het programma zou leuker zijn als ze Van Rossem eens zouden vervangen door iemand met gevoel voor humor.
|
Van Rossem is de leukste. :mad:
|
Citaat:
|
Van mij mag ie ook blijven (y) Vooral zijn ietwat baldadige buien die hij soms heeft, kan ik waarderen. En hij heeft verstand van zaken, ik ben het vaak (nee, niet altijd) met hem eens en hij is een prima droogkloot.
|
Als ze de Vlaamse slimste mens ook in Nederland gaan uitzenden mogen wij best van Rossem houden.
|
Haha mooi alternatief :D
|
Stefanooooooo :cool:
|
Ik vind hem zo cool :D
|
Ik ook *o*
|
Citaat:
|
:cool::cool:
|
Was wel echt heel veel geluk voor hem. Domme Annabel :o:p
|
Zit Dijkhoff er nog in?
|
Jep. Ik zie het hem nog wel winnen ook.
|
Oh tof, lijkt me wel geinig als die wint ja!
Als Stefano wint is het weer een cabaretierachtige :d |
Citaat:
Ik gun het trouwens hem, Eric Corton en Hiske alle drie meer dan Klaas. |
Die staredowns van Stefano altijd :D<3
|
Ja en hij praat zo mooi :P
In zijn twitterbio staat "winnaar" maar ik weet niet hoe lang al |
Hij viert morgen een finalefeestje in de kroeg, groot scherm :D
|
Citaat:
|
Aaaw, jammer dat ie niet gewonnen heeft!
|
Ja, en ik had ook liever Hiske zien winnen, maar Klaas was ook wel oké. En ik voorspelde het al :p
|
Was voor Hiske. En anders Stefano. En anders Eric. Maar ik heb vrede met Klaas. :y
|
Ga ik potverdorie net op vakantie op de dag dat Stefano hier in de kroeg komt spelen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Up, want nieuw seizoen is vanavond begonnen.
Moet nog wel terugkijken. |
Ik denk dat de Braboneger het historisch dieptepunt was, qua puntenaantal (n):D
|
Citaat:
|
Ik vind de Belgische slimste mens één van de grappigste programma's die ik ken. Misschien wel het grappigste. Ik heb deels Belgische roots dus herken nog verrassend veel deelnemers en dingen waar ze het over hebben (uiteraard niet alles). Ik heb één keer een aflevering van de Nederlandse variant gezien en in vergelijking met de Belgische vond ik het echt heel kut. Gewoon nauwelijks fatsoenlijke grapjes. Misschien ligt Belgische humor me beter. Ik kijk het niet zo zeer om het quiz-element.
Iemand die beide versies wel vaker gekeken heeft die kan bevestigen dat Belgische grappiger is, of juist niet en dat ik NL nog een kans zou moeten geven? :o |
Ik denk dat je ze vooral niet met elkaar moet willen vergelijken. De Belgische versie vind ik inderdaad ook grappiger, maar die insteek heeft de Nederlandse versie ook helemaal niet. Daar zorgt Maarten van Rossum wellicht voor een komische noot, maar hij zit er ook om achtergrondinformatie te geven. Bovendien moet zijn brompot-humor je wel echt liggen :p (ik kan wel om hem lachen btw)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |