![]() |
Welke pasjes heb jij op dit moment in je portemonnee?
Mijn portemonnee ligt thuis, dus ik begin niet :lampje:
|
- Rijbewijs
- Pinpas Rabobank - Pinpas ING - Creditcard - oud ANWB pasje van mijn moeder (voor korting in de winkel) - Airmiles - Zorgverzekeringspas - Esprit Friends - Gamma voordeelpas - Ikea family - Etos klantenkaart - Kruidvat klantenkaart - Donorregister (voor zover dat een pasje is) - Stempelkaart van de fysiofitnesse (ook niet echt een pasje misschien) |
Pinpas, werkpas, stations-passagepas, verzekering, ID, collegekaart.
|
Bankpas, 2 AH pas (voor het geval dat), Pathepas, Air Miles pas, Museum jaarkaart, OV pas, ID, rijbewijs.
|
3 bankpassen, 2 rijbewijzen, id kaart, zorgverzekering, autoverzekering, 2 winkelpassen, klimmuur lidmaatschap, kadokaart, parkeergaragepas.
|
Graag meer specifiek, welke winkels, etc.
|
Bankpas, creditcard, reisverzekeringspasje, ziektekostenverzekeringspasje, OVkaart, alarmcentralepas, BHV-pas, bonuskaart.
Mooie galgjewoorden!! *o* |
Citaat:
|
Identiteitsbewijs
Rijbewijs Kentekenbewijs Bankpas Zorgpas Ponsplaatje Autoverzekeringspas Pechhulppas Airmiles Bonuskaart Ikeafamilypas |
Citaat:
|
ID-kaart
Pinpas Bonuskaart Airmiles Zorgpas Ziekenhuiskaart MBO-card OV-chipkaart Collegekaart Tijdelijke toegangspas business college LMRA-kaart VCA-pas IKEA family card Meeùs ServicePas Donorcodicil Cinemajestic klantenpas IKEA-tegoedkaart Discus klantenpas Obelink voordeelpas AMI-klantenkaart Kruidvat voordeelkaart MediaMarkt Clubcard Karweikaart Gamma voordeelpas Game Mania klantenkaart Koning Willem spaarkaart :herp: |
Bankpas, ID-kaart, rijbewijs, studentenkaart, kaart van de studievereniging, OV-chipkaart, zorgverzekeringspas, reisverzekeringspas, ANWB-pas, twee AH-bonuskaarten (een Nederlandse en een Belgische), een Kinepolis studentenkaart en een spaarkaart van een koffiezaak.
|
Citaat:
|
Zo weinig mogelijk. Heb zo'n klein hip dingetje. Bankpas, ***pas, biebpas, ***pas, ov-pas, pathepas, sportpas, bonuskaart.
|
Omdat ik altijd 'ja' zeg als ze vragen of ik een voordeelpas wil :o |
Pinpas, Pinpas, creditcard, kentekenbewijs, ov chipkaart, zorgpas, flying blue pas.
|
ID
2 bankpassen Ov Biebpas Schoolpas Zorgverzekeringspas Mbo pas Stickerkaart van de six, maar die is Al een jaar verlopen Ease pas (pas met titerbepaling van antistoffen ) |
Citaat:
|
Oh nvm voor brommer
|
Citaat:
|
Ov, twee bankpasje, rijbewijs, kb-pas, bonuskaart, collegekaart, universiteitspas, zorgpas, toegangspas voor werk.
Mensen met 300 winkelpasjes, sjouwen jullie die allemaal de hele dag mee? Je weet toch wel wanneer je naar de ikea/gamma gaat? Als je dan 0,2% korting wil pak je 'm toch gewoon uit de la? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Rabobank WereldPas
2. OV-chipkaart 3. Gamma voordeelpas 4. Identiteitskaart 5. Holland & Barrett 6. Zorgverzekeringspas 7. Rabobank Creditcard 8. Airmiles |
Zorgverzekeringspas
Donorpas Coop pas 2x Studentenpas (ik hou die van m'n oude universiteit maar uit sentiment) OV kaart Yves Rocher pas Kruidvat pas ID kaart Bankpas Studievereningspas Zo'n blauwe OV kaart waarvan ik niet weet of 'ie 't doet Ik heb ook nog een kaartje in mijn beurs met mijn nummer erop, een spaarkaart van de Subway en de snackbar. En mijn pasfoto, geen idee waarom eigenlijk. Ik kan m'n Coop pas en het visitekaartje van mijn kapper wel weggooien denk ik. En die OV kaart even uittesten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
What a time to be alive (y)
|
Citaat:
|
2x pinpas, 1x creditcard, 1x OV kaart, 1x zorgpas, 1x reisverzekeringspas, 1x cineville, 1x bonuskaart AH.
|
Rijbewijs, ID, verzekering, bankpas, OV-kaart. C'est tout.
|
4 bankkaarten
ov chipkaart the chocolat line spaarkaart 2 ah bonuskaarten 3 lijnkaarten ID kaart maaltijdchequeskaart schleiper kaart makro kaart verzekeringskaart A kaart carrefourkaart standaard boekhandelkaart vakbondkaart :herp: |
Bankpasje
identiteitskaart Kruidvat voordeelkaart Biebpas studentenkaart leerlingenpas rijbewijs begeleiderspas ov kaart schuurman schoenenpas terStal klantenkaart ikea familypas personeelspas (stiekem ksn ik daarmee nog zo ongeveer alles op mijn oude stageplek) AH bonuskaart OKAY stempelkaart SUB CLUB stickerkaart ik bewaar trouwens al mijn oude trein- en buskaartjes ook in mijn portemonnee, ben ik de enige die dat doet? |
Dat deed ik ook toen ik 18 was. En bioscoopkaartjes.
|
Pinpas
Antistollingspas Dat is het. :P De ID-kaart zit niet in m'n 'portemnee'. |
leuke vraag,
Ik realiseer me nu dat ik mijn portemonnee kwijt ben |
Citaat:
|
Nou ik heb er een REI pas bij hoor!!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik bedoelde om te passeren.:P
|
gevonden.
Lag bij de plee |
En is er niet over heen gezeken?
|
Pinpas
Docentenpas Id-kaart CJP-pas Klantenpas van de bioscoop Rotterdampas Studentenkaart Zorgverzekeringspas OV-chipkaart Sanquinpas Ledenpas sportschool |
3 bankpassen, 1 creditcard, zorgpas, rijbewijs, ANWB pas, OV-chipkaart, sligro pas, makro pas, bonuskaart, alarmcodekaart, Gamma kaart en spaarkaart van Burgh bierenwinkel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |