![]() |
Wie is gay
Wie van de mensen hier zijn gay en wie lesbisch en wie hetero?
|
Alleen hetero zijn is volgens jou normaal?
|
Het is anno 2016 niet zo netjes om te zeggen dat hetero's normaal zijn en homo's en lesbiennes abnormaal.
Ik ben trouwens hetero. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, ik had wat anders in gedachten :d
|
Citaat:
|
Sorry als ik het verkeerd gezegt hebt ik wist niet wat 'normaal' was zegmaar nu weet ik dat het hetero is en ben zelf homo
|
Alles is normaal. :y
|
Normies zijn lame, daar wil je niet bijhoren.
|
Normaal zijn we allemaal en ik val verder buiten de boot met je opties, dus helaas.
|
Ik ben normaal
|
K ben homo
|
Zooo heb mn vraag veranderd hoop dat iedereen nu blij is en sorry voor het foutje:)
|
Ik ben homo
Groetjesssss |
Citaat:
|
Ik sta onverschillig tegenover gender, en afhankelijk van wie je 't vraagt heet dat biseksueel of panseksueel.
|
Ik ben bischierig denk ik.
|
En jij zelf?
|
Bischierig
|
Citaat:
|
ik ben gay en jij
|
#I'mgay
Wie doet er mee? |
Waarmee ..:p
|
Citaat:
|
Ik ben ook homo
|
Ik ben hetero
|
Citaat:
|
Ik ben bi
|
#ImGay
|
Licht er aan vanuit welk gezichtspunt het normaal zijn wordt beoordeeld. Je kan dit doen op basis van de gedachte, die schoen te dragen welke het beste past. Of evolutief in relatie brengen, tot het gegeven dat seks tussen man en vrouw het meest natuurlijke vorm is. En op gronde daarvan dus als normaal wordt beschouwd. In het eerste geval is het dus ook voor homos en biseksuelen, normaal om hun geaardheid te beleven.
|
Citaat:
Leer alsjeblieft normaal en foutloos schrijven en formuleren en kom niet aan met het smoesje dat je 'de professor' wordt genoemd. |
Ik niet
|
Hetero.
|
Denk dat ik bi ben ik vind het lekker om een meisje tenemen maar vind het ook lekker om door een shemale geneukt teworden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben mezelf - ergens tussen bi en gay in
|
Citaat:
|
Prima als je me dat etiketje geeft - het is natuurlijk maar een etiketje. De werkelijkheid is gelukkig veel complexer en boeiender dan onze simpele indelingen!
|
De benaming voor jouw complexe werkelijkheid heeft de naam bi. Dat is een feit.
|
Prima, is herkenbaar begrijp ik...
|
hetero
|
Citaat:
|
hetero
|
Citaat:
trek niemand voor, niet de heteros, homos of bi's (Zelf ben ik hetero) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |