![]() |
Als je je tuin een beetje wilt fatsoeneren enzo
Kost zoiets veel tijd en hoe pak je dat aan? :herp:
Ik ben van plan twee stroken te maken met kruiden zodat ik lekker alles op kan eten. En dan een picknicktafel ,zonder terras maar wel een bodembedekkerachtig plantje, zodat ik tuindinertjes kan organiseren. En ik heb ook twee compostbakken waar ik meer gebruik van wil maken maar ik durf er weken niets meer in te werpen omdat ik een beetje vervelende kriebels krijg van het idee een wolk fruitvliegjes in mijn gezicht te krijgen. Het is een beetje een schaduwtuintje denk ik, maar druiven groeien er ook tegen een muur waar het vaakst zon komt. Ik wil het graag ook een beetje low-budget houden omdat ik het huur. :herp: Tips en ideetjes en gezelligheid en vakkundige plannen of onvakkundige plannen zijn altijd welkom :lief::lief::lief::lief: |
Een van mijn Bulgaarse vrienden stelde al voor dat ik konijnen ging nemen zodat hij wat te eten heeft rond kerstmis maar ik denk dat die diertjes het bij mij niet overleven tot kerst.
|
Ik heb een elektrische grasmaaier die ik een beetje opgevoerd heb. Heeft geen moeite met lege bierblikjes zeg maar. Die krijgt het meeste wel plat. De rest doe ik met koningswater.
|
is koningswater urine?
|
hahaha maar bas ik heb geen gras haha dat rijmt
|
Voor je terras kun je ook mulch gebruiken. Basically gesnipperde boombast. Dan heb je meteen een mooie ondergrond, weinig kans op onkruid en het ruikt naar een boswandeling :lief:
|
Wat tuinen betreft heb ik altijd duisent ideeën :o Maarja. Hè.
|
Citaat:
|
Op het balkon gewoon een mooie vlonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
wordt dat compost over twee jaar? :D Dan is dat toch niet handig? :herp: Waar koop je dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh dat valt inderdaad wel mee! Weet je hoeveel m2 je kunt bedekken met 50 liter toevallig? :o En je moet dat zeker met een auto ophalen of is dat niet zo?
|
alhoewel als zoiets 10 kg weegt kan dat wel over de fiets gelegd worden denk ik?
|
ik wil je tuintje wel een keer komen aanharken hoor :lief:
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :lief::lief::lief::lief:
|
Dan wil ik wel een keertje voor je koken hoor! :lief: :lief: Lekker wentelteefjes enzo :lief:
|
;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: