![]() |
Heb jij snel last van geluiden die anderen in jouw omgeving maken?
Poll
|
Dat is sterk afhankelijk van mijn stemming en het soort geluiden. Iemand die dicht bij mij onsmakelijk smakt kan ik niet uitstaan, maar wanneer mensen zachtjes praten of fluisteren vind ik dat wel prettig om naar te luisteren :o
|
Wat Eline zegt! Dus een beetje.
|
Nee, dat leer je wel af in de gehandicaptenzorg. Ik ben over.het algemeen erg goed in het geen last hebben van mijn omgeving. Enige waarom ik dat soms vervelend vind, is omdat ik mensen door de ruis niet versta. Maar dan vind ik het vervelend dat ik ze niet versta, niet dat de ruis er is.
|
Het is nogal afhankelijk van de situatie. Maar in veel situaties kan ik daar best een beetje autistisch slecht tegen kunnen, dus ik heb maar Ja gestemd.
|
Ik vind het irritant als iemand luid drinkt. Maar niet tegen kunnen is wel veel gezegd.
|
In beginsel niet. Maar uiteraard zijn er situaties die wel irriteren.
|
Een beetje, het ligt heel erg aan het soort geluid en welke persoon.
|
Ja! Maar wel meer als ik de persoon die ze maakt toch al niet zo best trek. Mijn collega haalt bijvoorbeeld heel vaak heel vies zijn neus op. Echt brrrrrrr.
|
Zuchten, irritant je keel schrapen, smakken, met bek open en smakkend vreten. Precies op het moment dat ze een vraag gaan stellen, ophoeren, allemaal. *telefoon erop gooit*
|
Sommige geluiden maken me echt boos, zoals het gekraak van een leren bank, of hoe mijn vriend zijn eten verorbert :herp: of hoe mijn vader ademt. Volgens mij heb ik het juist als ik mensen goed ken en ze heel liev vind, dat is niet zo leuk van me, maar ik kan me goed inhouden!
|
Tuurlijk, piepende neuzen, smakkers, luid ademen, praten met een kakelstem (hallo tante Foekje).
|
Niet echt. Ook niet handig als je op een groot lab werkt. Ik heb het wel 's nachts als ik wil slapen en er iemand snurkt of knarst oid.
|
Duits of franse taal in mijn buurt is vervelend geluid
|
Welke talen vind jij niet vervelend?
|
Reusels
|
Citaat:
|
Ja ik begin er de laatste tijd bij eten/drinken in steeds ergere mate last van te krijgen. Misofonie here I come!
|
Ik vind lawaaierige mensen ook bijna synoniem aan domme mensen. Een gebrek aan bewustzijn voor je omgeving of een ongeïnteresseerdheid daarvoor vind ik echt heel erg storend.
|
Citaat:
|
Oh ik kan niet tegen mensen die hun neus snuiten. Vooral als ik zit te eten.
|
Ik vind mensen die hun neus ophalen nog veel smeriger.
|
Citaat:
|
flugel is wel frei heftich ja
|
Hoe smaakt flügel?
|
Ik trek muziek van buren heel slecht. Vooral de bassen. Factor honderd als het is rond de tijd dat ik wil gaan slapen
|
Citaat:
|
Ik word een beetje leip van alle teringherrie buiten m'n raam. Vooral in't weekend komen er non-stop scooters, schreeuwende dronkaards en auto's met te grote subwoofers langs. Het lijkt nu echt veel erger dan het ooit geweest is. Hou gewoon effe 2 tellen je muil, ik kan m'n muziek niet eens horen en ik heb fucking oordopjes in. :Mad:
|
Tijd voor een noise cancelling koptelefoon ho
|
Hier moet ik gewoon op reageren.: Ik vind schreeuwende kinderen achterom érg vervelend. Of als ze op de glijbaan slaan, of stenen op de glijbaan gooien. Dat gebeurt regelmatig namelijk, en zelfs met het raam dicht is het te horen.
|
Oh ja, ik woon ook aan een speeltuin. Ik hoop altijd dat iemand ergens poep aan smeert ofzo en iedereen uit de speeltuin vertrekt, maar helaas. Maar het went vanzelf, net als aan het spoor wonen ;)
|
Gewoon zelf poep gaan smeren, kan ook. ;) Het went inderdaad wel, maar het blijft vervelend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |