![]() |
Moet je glijmiddel gebruiken zonder condoom?
Ik heb een vraagje
Als je neukt zonder condoom glijd die dan wel goed ? Of moet je perse glijmiddel gebruiken? Groetjes |
Nee dat moet niet.
|
Niet per se. Dat hangt ook af van:
1. De grootte en vochtigheid van de betreffende lichaamsopening 2. De afmeting van het lichaamsdeel waar eventueel glijmiddel op moet worden aangebracht. Te droog/te krap is voor geen van beide partijen een pretje. |
ligt aan de dame hoe nat ze word
|
Als je rauw je leuter in een bilgat brammieramt, moet je zeker glijmiddel gebruiken.
|
Met condoom overigens ook, anders raakt ie vast en moet hij/zij dat rubbertje eruit poepen.
|
Citaat:
|
Als het goed is niet.
|
Als je een uitgebreid voorspel houd en ze is nat genoeg glijd ie er makkelijk in.
Wil je gewoon even snel op elkaar springen, dan is glijmiddel wel handig. |
Je kan toch gewoon glijmiddel kopen en het pas gebruiken als je merkt dat het niet soepel gaat?
|
Beetje extra glijmiddel kan geen kwaad vind het zelf juist ook lekkerder 😀
|
Op veel condooms zit al glijmiddel, maar je kan natuurlijk altijd zelf glijmiddel erop smeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vluggertjes zijn dan ook niets meer dan veredeld aftrekken in een kut. Geen wonder dat je dan glijmiddel nodig hebt.
|
Citaat:
Sommige meisjes die ik van heel dichtbij en intiem ken wilden ook wel eens een vluggertje zonder smeermiddel en het lukte nog goed ook.:) Ik was blij en zij ook.(y) |
Vluggertjes en natte kutjes zijn niet mutueel exclusief. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |