![]() |
Ik wilde me rijk voelen
Dus ik doe die placement test op de Global Rich list.
Ik hoor bij de rijkste 68.28% :ghe: *Oost-europa-boks* |
Sinds wanneer is Oostenrijk Oost-Europa?
|
oostenrijk
|
Oostelijker dan Berlijn en Praag.
En I know het hoort bij het Westen. |
Citaat:
http://i.imgur.com/eGqfqLE.png Rare kaart heb jij. |
Je weet dat ik in Wenen woon?:confused:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Is gewoon midden-Europa toch?
|
Oostenrijk kan tot Centraal-Europa worden gerekend, maar niet Oost-Europa.
|
Citaat:
Is dat income of wealth? |
Citaat:
Met income was ik 25% dus dat valt mee. Maar toen ik nog in Nederland woonde was het 7% :ghe: |
Gewoon je kontje verhuren
|
Arme Fizzle! Geef je rekeningnummer maar, dan krijg je wel een tientje van me om iets leuks van te kopen. <3
|
Hoef je niet eens lichaamsdelen voor te verhuren. Ik krijg de mijne graag gratis en vrijwillig, met een lintje erom. :y
|
Omg zo lief :bloos:
|
Waarom heb ik dan nog geen PM?
|
Omdat er toch chloroform aan te pas moet komen?
|
Citaat:
|
Jeej, jezelf rijk voelen omdat 2.5 miljard mensen van minder dan 2 dollar per dag leven :P
|
Citaat:
Moet ik mezelf arm voelen om diezelfde reden? |
Nouja, het zet dingen wel een beetje in perspectief :o veel mensen die klagen dat ze "niets hebben" en dat bankiers, managers en bestuurders (de 1%) alles binnenharken, hebben enerzijds een punt, maar vergeten anderzijds dat we in Nederland vanaf modaal inkomen gewoon bij de wereldwijde 1% horen.
|
Citaat:
|
Inderdaad. Maar je verdiende met je bijbaantje op je 15e dus ook meer dan ik nu.
Ik schrok nogal dat ik zo gedaald ben op de lijst, ik ga er altijd vanuit dat ik bij de 2% hoor omdat ik in Europa woon en meestal te eten heb. |
Citaat:
|
Citaat:
Het blijft ook wel dubbel: enerzijds wil je zelf heel graag groeien, anderzijds is er 99% van de wereld, die denkt: wat zeur je nou? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daartegenover zijn er in Nederland wel weer meer voorzieningen waardoor je welvaart ook met een laag inkomen nog wel hoog is. |
Hoe kan je dit bekijken?
|
Citaat:
|
Ah ik zal hem even pm'en. (y)
Ik heb de site trouwens gevonden en ik word er een beetje treurig van haha. |
Jeetje die dokters in Kazakhstan.
|
Wat is er met hun?
|
Met hen. :nono:
Als je ver omlaag scrollt is er een vergelijking tussen jouw inkomen en hoeveel dokters in Kazachstan daarvan betaald zouden kunnen worden. Meer dan honderd vond ik wel eventjes meer dan verwacht! |
Wilde?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |