![]() |
Zwanger?
Hallo!
Afgelopen vakantie heb ik voor het eerst seks met iemand gehad. Het is nu een paar weken later en ik merk dat ik aangekomen ben. De weken voor de vakantie was ik erg veel bezig met afvallen maar vanaf de vakantie heb ik totaal niet meer opgelet en echt ongezond gegeten. Ik was hier over aan het zeuren tegen mijn moeder waarop ze plots zei: "Ben je dan niet zwanger?" Waarop ik antwoordde nog nooit seks gehad te hebben, want ik wist niet echt wat ik moest zeggen. Ik zit gewoon aan de pil, maar ik ben hem een week voor de seks één keertje vergeten. Ook hebben we gewoon een condoom gebruikt, maar ik weet niet of deze gescheurd is ofzo. Ook ben ik al twee keer ongesteld geweest, maar ik heb ergens gelezen dat dit ook gewoon kan als je zwanger bent. Daarnaast heb ik de laatste week wel wat buikpijn en veel afscheiding, maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft? Ik wil gewoon eventjes zekerheid, maar ik ben er vrij zeker van dat dit niet kan. Groetjes, Merel. |
Nee lijkt me niet dat je zwanger bent.
|
De kans dat je zwanger bent lijkt me 0,000001.
Maar als je je zorgen maakt kun je een zwangerschapstest doen. Kost een tientje bij de ETOS. Je kan ze ook bestellen op internet. |
Voor gerust stelling ff test hale bij drogist
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |