![]() |
Penis grote
Wat vinden jullie meisjes een goede grote voor een penis?
ik ben er namelijk zelf heel onzeker over want het internet zegt vaak verschillende maten. is 16cm lang en 13cm omtrek een goede maat? |
Het gaat er om wat je er mee kan doen
|
En wij zijn niet allemaal meisjes.
|
Zolang je maar geen micropenis hebt.
Ja dit bestaat, check Wikipedia. |
Ook als je een micropenis hebt kun je een gezond en bevredigend seksleven hebben, hoor. :y Kost alleen wat meer moeite, communicatie en zelfreflectie.
Bron: heb weleens seks gehad met iemand met een micropenis. |
Verder verschilt het per meisje of ze een mening heeft over je penis, en wat die mening dan is.
|
Niet zo druk maken joh. De meeste meiden maken niet zo'n probleem van het formaat van je piemel, tenzij je echt heel groot of heel klein geschapen bent.
|
En daarnaast: Smaken verschillen, dus wat de één te groot/klein vindt is voor de ander weer prima.
|
Liefst niet te groot want dat is nogal pijnlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het maakt de meeste meisjes helemaal niks uit. Lengte is onbelangrijk, want de eerste 4 cm van een vagina zijn het gevoeligst. Lang is alleen maar lastig (20 cm zeg maar), want dan heb je kans dat je het meisje pijn doet. Hetzelfde geldt voor heel dik.
Oh en je moet ook onthouden dat de meeste jongens er op internet en paar cm bij aan fantaseren. |
De mijne is 19cm en besneden
|
Wij marokaanse jongens hebben meestal grote en dikke lul
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat mogen wij ook niet maar ik hoor het van meisjes die ik neuk dat ze zeggen dat mocros grotere lul hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is gewoon gemiddeld hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |