![]() |
A
G
|
Nee hoor, er zijn hartstikke veel jongens die dat doen. Als jou vrienden daar niet op zitten te wachten kan je het bij hen misschien beter achterwege laten.
Gay is het sowieso niet. Waarschijnlijk noemen ze het zo omdat ze het niet stoer vinden. Met homoseksualiteit heeft het in ieder geval niets te maken. Homoseksualiteit heeft te maken met op wie je verliefd wordt en met wie je seks wil hebben. Er zijn hartstikke veel mannen die elkaar knuffelen zonder homo te zijn. En er zijn vast ook mannen die in het openbaar geen arm om een andere man heen slaan, maar wel seks hebben met mannen. Bovendien is er helemaal niks mis met gay zijn! |
Jouw vrienden zijn raar.
|
Je vrienden zijn onzeker en kunnen gewoon niet tegen jouw dominante status in de groep.
|
Mensen houden van fysiek contact en jongens zijn ook mensen.
Dus nee, dat is niet raar. |
Je vrienden zijn een beetje raar. Ik geef ook zoveel jongens een schouderklopje of iets dergelijks. Niks ergs aan!
|
En ook deze Robert geeft met regelmaat zijn mannelijke vrienden een hug wanneer nodig, of schouderklop of sla een arm om iemand heen en daarbij weten zij allemaal dat het geen enkele seksuele bijbedoelingen heeft. Gaat namelijk ook vice versa. Misschien staan de Rob(b)erts nu eenmaal wat relaxter in het leven. Het zit hem in de naam. ;-)
|
Citaat:
|
Vrij normaal, ik vindt het aardig. Ik zit ook op judo. Dan is het echt om iemand uit te schakelen bijna.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |