![]() |
cu2 vraag
Hoe krijg in mijn cu2 vragen lijst naar links hij staat nu helemaal rechts www.cu2.nl/MARADINUS
|
ik zal het niet weten, ik vind cu2 zuigen
|
<div align=left>
** Jouw saaie cu2 lijst ** </div> |
je moet gewoon zelf een website maken! is heel makelijk met bijvoorbeeld frontpage! word veel mooier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gebruik Code:
<div style="text-align: left"> |
Citaat:
|
Als je een beetje webdesigner bent, zou je moeten weten dat cu2 niet onder de categorie website hoort, maar eerder onder een online profiel. Wil je echt een beetje interactiever meedoen dan wat lyrics en vragenlijsten op 1 pagina te gooien, leer dan bijvoorbeeld, zoals al gezegd werd, met frontpage (strontpage :D ) werken. Of als dit te ingewikkeld is voor je gebuik je toch zoiets als de geocities website designer (of hoe dat ding ook heet). Is heel Makkelijk en als je wat creativiteit in je hebt kan het wat moois worden :)
Ik geloof zelfs dat frontpage voorgebakken templates heeft, hoef je gewoon maar in te vullen :D |
Citaat:
het is C-U-2 cu2 heeft een filter en accepteert zelfs soms niet eens html 4.01 codes:) deze ik niet hebben uitgeprobeert |
Citaat:
|
kijk gewoon op www.mycu2.nl daar staat alles gewoon uitgelegd
|
[QUOTE]MissKiss1985 schreef:
kijk gewoon op www.mycu2.nl daar staat alles gewoon uitgelegd [/QUOTE hee dankjewel! een hele koele vragenlijst daar!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) cool!!!! |
Youre welcome
|
Citaat:
|
Citaat:
de mijne heeft tenminste niet ZOWN STOMME SPrinkhaan als logo. |
Citaat:
Citaat:
Maar je hebt gelijk, die van jou heeft idd geen sprinkhaan als logo. Die van jou heeft een mooie foto van jou en je vriendin, die niet werkt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm, dit begint ERG op een flame te lijken...
Kunnen we misschien even normaal doen, desnoods elkaar negeren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
btw, al is geprobeerd om zo'n "stomme sprinkhaan" te tekenen? ik wil wedden dat het je niet lukt (mij ook niet overigens, een medewerker van dat project heeft die getekend, en ik vind het prachtig gedaan) henri: liev om dat te zeggen ;) *aai* |
Slotje?
Misschien een slotje? (y) / (n) ? want :[list=1][*]Vraag is beantwoord[*]niveau is dat van een badkamertegeltje op dit draadje[/list=1] Ramon |
Idd, het antwoord is nu wel duidelijk.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |