![]() |
friends with benfieds
Heyy
Ik heb samen met een vriend friends with benefieds Maar het probleem is zodra we bij elkaar zijn gebeurt er niks hoe kan ik zorgen dat hij dingen gaat ondernemen en hoe maak ik hem geil ? Ook via app wil ik hem verwennen maar weet niet hoe Need tips!! |
Hoe zijn jullie FWB geworden? En hoe komt het dat er nu niks meer gebeurt, denk je?
|
Doordat hij bang is dat hij iets verkeert doet en hij niet heel geil word van alleen neuken
|
Vraag waar die dan wel geil van word
|
Ja maar hoe krijg ik hem zonder handelingen bv via app in de stemming
|
Pikante foto sturen beetje uitdagen
|
Ok ik ga het proberen dankje
|
Citaat:
Wat wij jongens lekker vinden als een meisje aan ons pik gaat voelen en pijpen dan komt de rest wel |
En wat moet ik doen via app
|
Je kan flirten, pikante foto's sturen, gewoon zeggen wat je wilt en wat je met hem wilt doen of juist wat je wilt dat hij met jou doet
|
Haha hoop dat het werkt
|
Citaat:
|
Ohh mmdan doe ik toch iets verkeerd
|
Citaat:
|
Idk hij is niet zo'n prater miss moet ik iemand anders zoeken of
|
gewoon een keer op een goed moment vragen of hij het wil doen,
zoiets als: '' hey... wil je me poesje likke? ''..... is maar een sugestie |
trouwens misschien vind hij je niet mooi? misschien heeft hij geen interesse? misschien zijn het foute momenten?
want als jongen zou ik toch wel op ieder moment van de dag binnen 5 minutes klaar zijn om te gaan. |
Maar hoe zijn jullie FWB als jullie niet neuken? Of bedoel je dat jullie hebben afgesproken FWB te zijn, maar komt het er niet van?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |