![]() |
Besneden pik
Ik ben zelf besneden wat vinden jullie bij een jongen het lekkerste een besneden lul of een onbesneden lul?
|
Ik vind de persoon belangrijker dan het feit of hij een besneden of onbesneden penis heeft :o
|
Ik vind onbesneden penissen mooier maar het is geen dealmaker of -breker zolang hij functioneert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee niet alleen daarvoor ook omdat ze me leuk vond maar ze zei zelf dat ze het hygiënischer vind |
Citaat:
|
maakt me niet echt uit
|
Het valt me wel op dat je veel topics aanmaakt waar je jezelf in betrekt. Beetje groot ego denk ik.
|
Verminking van kinderen (baby's zelfs), meestal in naam der religie, met geen enkele medische noodzaak en artsen en ouders die daar kennelijk moreel geen enkel bezwaar bij hebben. Echt van de zotte dat dat maar allemaal kan, ik word er kwaad van als ik er aan denk.
Verder wat Elin3 zegt, maar als ik het puur betrek op de piemel zelf dan geef ik niet de voorkeur aan besneden omdat ik dat best onhandig vind aftrekken. |
Elke dude die besneden is zal zeggen dat zijnes beter is, terwijl alle onbesneden dudes pronken dat ze niet verminkt zijn.
Ben zelf besneden op 16 jarige leeftijd. Heb nooit geneukt voor die tijd (alleen maar rukken en met opblaasschapen/poppen), maar met een besneden lul is alles nog steeds lekker. |
Citaat:
Maar bij mij gaan ze om de genots piercings die in me lul zitte (en dat heb ik zelf gekozen na me 18e en niet opgedrongen gekregen van paps en mams) |
Citaat:
|
Alle piercings doen pijn.
|
Citaat:
Maar nog dit is mijn keuzen, niet die van mamie en papie |
Citaat:
|
Citaat:
Pijn ligt eraan wat je kan hebben. Vond prikken minder erg dan het plaatsen van sierraad erna. Da was veel erger lol Maar heb een aantal piercings en,moeten er nog meer worden |
maar doet dat dan geen pijn? ik ben onbesneden en als ik mijn eikel aanraak dood het pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onbesneden, ben zelf Marokkaanse maar ja onbesneden is beter vind ik persoonlijk.
Ieder zijn/haar eigen smaak |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |