![]() |
pik zichtbaar in een broek
Ik draag vaak joggins broeken of trainings broeken en mijn pik is daar heel zichtbaar in wat vinden jullie daarvan ?
|
Wat heeft dit met Seksualiteit te maken? Ben je steeds geil en loop je rond met een stijve?
|
Wat ik ervan vind? Dit vind ik de tokkie mocro look. Joggingsbroek is een no-go. Je vraagt erom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lief spelen boys :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Licht eraan of je wilt dat het gezien word
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NSFW
|
Die foto is ziek
|
ik vind het wel geil
|
Citaat:
|
Op een normale toon met elkaar praten, ik blijf namelijk niet verwijderen. Als jullie blijven schelden en trollen gaat het topic dicht.
|
Over het algemeen vind ik dat best aantrekkelijk. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wie er in die broek zit verder en wat zijn uitstraling is.
|
Ik vin dat een joggins broek alleen kan tijdens het sporte savonds op de bank en als je door medische reden geen ander broek aan krijgt veder moet je gewoon geen jogginbroek draag lijk je net een zwerve
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet je van welk forum deze foto vandaan komt en nog steeds te zien is? |
Op straat of in het openbaar vind ik een trainings/joggingsbroek armoedig en tokkie achtig staan. Thuis of bij je vriend/vriendin weet ik veel wat moet het kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das vrij gay. Niks tegen gay btw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel sexy, maar alleen bij mijn vriend.
Bij jongens op straat denk ik vaak dat ze iets te compenseren hebben als ze er zo bij lopen. Het is openlijke seksualiteit die soms gestoeld lijkt te zijn in een wens om te dominant over te komen via milde seksuele intimidatie. Volgens mij zie je 't ook vaker bij jongens die zichzelf op andere vlakken (sociaal, financieel, maatschappelijk) zwakker vinden staan. Maar goed, ik probeer te oordelen op basis van hoe iemand handelt, niet op basis van hoe ze eruitzien, dus ik verbind geen waardeoordeel aan de kledingstijl. Als de betreffende jongens een vriendin (lijken te) hebben doe ik een mentale high five richting haar, want ze heeft eye candy, good for her. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoek maar eens op: In een straatgevecht ben ik onverslaanbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand je pik ziet door je kledingkeuze dan doe je dat toch echt zelf, hoor. Zeg gewoon dat je graag meisjes gretig naar je ziet kijken, daar is niks mis mee. Of erken dat je het doet om stoer te doen. Maar ga niet de verantwoordelijkheid afschuiven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als sommige meisjes die borstvullig dragen of inkijk shirtjes dragen of korte broekjes dragen wilt hij misschien zn lul laten zien, of misschien vraagt hij wel aan jullie of jullie het erg zouden vinden als je op straat loopt en zo een jongen ziet. Als ik een joggingsbroek draag zie je ook mijn pik maar dat doe ik niet expres ofzo. |
Citaat:
|
Jouw probleem,
|
Weet je wat het is, als je zo veel moet compenseren dat je met je lul tentoongesteld over straat loopt, en je het nog stoer vind ook. Dan heb ik medelijden met het/de volgende meisje/jongen die bij jou in bed komt...
|
Mwa, jongens willen ook gewoon graag aantrekkelijk gevonden worden door iets lichamelijks, best een logische wens, vind ik niks mis mee.
Er hoort alleen vaak storend gedrag bij. |
Citaat:
|
Maar die audi's van het model Q vind ik niet mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |