![]() |
Hoi opgeturnt #1891
Fya
|
Oi papi
|
Fizzle hopelijk ben je gisteren een beetje goed doorgekomen en kun je vandaag een beetje bijkomen!
|
Naath is er nogsteeds :D
|
Kan je mss een stukje uit de reet van 'naath' kruipen?
|
Hoi
|
Hoi
|
Eerste vertraging naar de uni is een feit, zowel een springer als een wisselstoring *O*
|
|
:D :lief:
|
Citaat:
|
Oh jongens, ik heb een BoomBag en ben er zo gruwelijk blij mee :o
|
Een wat?
|
|
Ja super gezellig in een gesprek wolter.
|
Citaat:
|
Gay
|
Citaat:
Citaat:
|
Ziet er inderdaad uit als een fijne tas Enilorac! Ik heb een kleine verzameling Pink Lady boodschappentassen die ze rond Valentijnsdag altijd cadeau geven bij een doos appels en ik eigenlijk altijd gebruik, dus ik zou niet heel veel behoefte hebben een zo'n BoomBag, al ziet hij er wel tof uit :cool:
|
Ik gebruik hem ook niet als echte boodschappentas, meer als "ik-heb-een-tas-nodig-waar-ik-alles-in-kan-mikken-tas." Ik ben er in ieder geval erg blij mee <3
|
Citaat:
|
Kuttie, ineens stroomstoring @ werk. We kunnen helemaal niks nu. Voel me echt lullig voor de mensen die al hadden besteld en hun drankje niet konden krijgen. :(
|
Citaat:
|
Kut HO (N) Is het al over?
|
College van 15.45-17.30, wat een tijden :ghe:
|
Wat is daar :ghe: aan?
|
Citaat:
|
Mooi dit :D
Docent: Wie van jullie heeft er wel eens een tinder date gehad? Klas *doodse stilte* Nerd: Wat is dat? Tot zover het geweldige Data Mining voorbeeld over tinder :herp: |
:d
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;) ;) ;) ;) :) ;) ;) ;) ;)
|
Ik vind het meestal maar een flauw afkooksel van John Oliver, maar die Arjen maakt ook wel goeie items
|
Ik werk parttime maar bij ons moet je wel hele dagen werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Van wat ik van dat programma van die Lubach heb gezien, vond ik het maar een (heel) flauw afkooksel van het Neo Magazin Royale.
|
Ik vind het oprecht heel raar dat zo een vent als in dat filmpje voor een klas kan komen zeggen dat evolutie niet waar is en dat als je niet gelooft er mensen zoals Hitler aan de macht komen.
|
Helleuh
|
Pff, echt mijn dag niet vandaag. Geloof dat ik de rest van de avond maar gewoon op de bank blijf zitten.
|
9 tot 9 college HO, pfff. Sterkte!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: