![]() |
Schatig
Hoi als een mied je schatig vind houd het dan ook in dat ze mijn leuk vind?
Of wat verstaan mieden onder schatig |
Schattig kan heel veel betekenen. Soms inderdaad dat iemand je leuk vindt, maar het hoeft niet direct te betekenen dat ze je zou willen daten. Schattig kan je ook gebruiken wanneer het over babies, dieren of objecten gaat, maar is in de meeste gevallen wel positief ;)
Als je wil weten wat dit meisje ermee bedoelde kan je dat misschien gewoon vragen? |
Omdat ik haar 3 persoonlijk al gezien heb dan is het zeker niet raar als ik vraag of ze iets met me wil drinken want ze was ook op me verjaardag ook
|
Jawel, dat kan nog steeds raar zijn.
Heb je het vermoeden dat ze jou ook leuk vindt? |
Dat weet ik niet echt ik ben daar niet zo goed in om dat te zien
|
Schattig is niet persé leuk. Ik zie het eerder als een belediging naar mijn mannelijkheid, stel ik zou zo genoemd worden.
|
Ik word door heel veel meiden schattig genoemd (door m'n kleine lengte en babyface als ik geen baardje heb), maar dat wil niet zeggen dat ze me dan gelijk leuk vinden.
|
Je kunt op meer manieren schattig worden gevonden. Als een meisje jou schattig vindt als een lief klein broertje is dat voor jou waarschijnlijk minder interessant.
|
Zolang ze het met "schattig" maar niet over je lul heeft.
|
Ik val uitsluitend op schattige mannen met babyfaces. Liefst met wipneuzen en grote ogen en lange wimpers en veel borsthaar.
Je kunt beter naar hoe een meisje naar je kijkt terwijl ze je 'schattig' noemt, dan een objectieve waarheid proberen te ontlenen aan het woord zelf. |
Citaat:
|
Theo je kan beter aan haar vragen wat ze van je vindt, misschien op een subtiele manier.
Maar vind je haar leuk dan? Ik zie het niet staan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |