![]() |
Welke deodorant gebruik jij?
:lampje:
|
|
Dove men care dinges
|
Aluinkristal.
|
Rexona met Aloe Vera o.i.d.
|
Zo'n witte nivea roller
|
Momenteel iets van Dove.
Overigens vind ik mannendeodorant over het algemeen een stuk prettiger ruiken en minder verstikkend dan die van vrouwen. :herp: Of ik ben altijd de verkeerde tegengekomen, dat kan natuurlijk ook. :o |
Nivea iets zonder geurtjes. Rollding.
|
rexona en dove. Maar hebben jullie met rollers niet dat je witte kleding geel wordt? :lisa: Vroeger gebruikte ik die dingen ook maar dan kreeg ik gele okselranden :herp:
|
Je moet geen tien liter gebruiken! En ik laat het drogen voor ik me aankleed.
|
Oh misschien deed ik dat laatste niet, dat zou kunnen..
|
Odorex roller. Invisible dry oid.
|
Citaat:
Axe Africa kan ik niet zo goed meer hebben omdat die geur me nog steeds herinnert aan m'n ex, maar vond ik ook altijd wel goed ruiken. Sommige andere Axe geuren vind ik dan juist weer heel vies :o |
Mijn longen kunnen beter tegen dames deo dan heren deo :o
|
Mijn longen kunnen er sowieso niet goed tegen. Daarom ook roldeo.
|
Ja ik ben ook over op rollers sinds ik meer last heb.
|
|
Nivea roller
|
Ik kreeg voorheen altijd geïrriteerde oksels van sprays. Met rollers heb ik dit niet meer.
|
Citaat:
|
Ik heb ze bijna allemaal, maar ik gebruik de laatste tijd die groene ook vaker :y
|
Ik sla in als de Kruidvat acties heeft :o
|
Van die axe dry zou ik niet gebruiken daar kreeg ik last van maar met andere axe heb ik geen problemen gehad en het ruikt lekker!
|
Een Dove Men spray, plus een Old Spice roller voor als ik vlieg met alleen handbaggage.
https://guideimg.alibaba.com/images/..._23400347.jpeg https://images-na.ssl-images-amazon....bL._SY355_.jpg |
Rexona maximum protection, in zo'n clicky crème ding, want ik ben een stinkie en gewone Deo werkt niet.
|
Ik heb een van Sanex voor de gevoelige huid, als ik echt zweet heb ik nog een Dove spray in mijn tas (die ik eigenlijk niet heel lekker vind ruiken, maar ik had m verkeerd gepakt in de winkel :herp:)
|
Citaat:
|
Hebben jullie ook weleens dat je een deodorant die je vroeger altijd gebruikte niet meer gebruikt omdat je daar op den duur vreemd van gaat ruiken? :herp: Ik had vroeger altijd nivea maar dat werkt nu dus niet meer!
|
Ik had wel dat Rexona op den duur stopte met mijn favoriete deodorant maken (n)
|
:bob: was er iets mee, of wilden ze gewoon iets nieuws?
|
Citaat:
|
Dat is wel stom ja! Het had ook geen nieuwe verpakking?
|
Citaat:
|
Jammer is dat. Ben je nu wel blij met je nieuwe geurtjes? Ik vind het vaak zo lastig, zelfs douchegel vind ik moeilijk want soms koop ik het en dan achteraf vind ik het helemaal niet zo lekker :herp:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik koop niet echt fancy-dingen maar ik vind het kopen van zulke dingen altijd een gedoe en dan denk ik, laat maar. :herp:
|
Ik vind het zonde om weg te gooien, ik gebruik die deo toch niet zo vaak. Ben het inmiddels wel aan het overwegen, want duur was het inderdaad niet
|
Ik dump alles waar ik jeuk van krijg of wat ik niet lekker vind bij mijn buren :o Ik had megalekker douchespul gekocht bij de AH en daar kreeg ik tyfusjeuk van, dus die heeft zij nu. Had een fles frisdrank gekocht om te proberen, die heb ik daar gelaten. Kleding te klein, bij de buren. Dikke prima (y)
|
Lush T'eo. Topding.
|
OT: ik heb twee of drie verschillende van Nivea in de la liggen (Aqua cool of zo, en dry impact? derde weet ik niet meer). Als de drogist of supermarket zo'n 1+1 aanbieding heeft koop ik er een stuk of wat dus die la ligt vol :p heb denk ik al zeker een jaar geen deo meer gekocht omdat ik te veel had :facepalm:
|
Dat doe ik altijd met tandpasta :cool:
|
Zo'n compressed deodorant he, is dat nu écht evenveel als een grote?
|
Citaat:
|
De truc is denk ik dat het weldegelijk werkt (want het is gas en dat kan je echt nog wel een beetje verder comprimeren), maar dat mensen even lang op die knop blijven raggen, aangezien het gas meer geconcentreerd is ontsnapt er in dezelfde tijd meer gas en is 'ie sneller leeg bij dezelfde hoeveelheid tijd spuiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wtf is ook het nut van een deo die 48 uur werkt. :S |
Sanex.
|
Citaat:
|
Geen