![]() |
Pokémon GO #3
😊
|
In Leuven iemand 7 Voltorbs aan een lure gehad, lol. :D
|
Die theorie van jouw phoebe is zever.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga met m'n lure van lvl 25 eens naar de Keizersberg denk ik. Moet toch iets mee te doen zijn? :o Vandaag trouwens veel geluk gehad. Ik had gisteren in de namiddag 'n Pokémon in een gym gestoken, maar kon niet cashen toen. Vandaag dacht ik eraan. Gecasht en 2 minuten later lag ik er uit. :D *O* |
Scyther uit mijn 10 km ei :( Het zit niet zo mee.
|
De keizerberg is super dicht bij mijn kot.
Vaak wel onyxen, clefairies enzo. |
Nummero 3 al, zijn er nog dooie gevallen?
|
Trouwens, de meeste van jullie zijn toch wel naar kijkduin geweest, daar staat dat bord met: welkom in kijkduin POKÉMON GO hoofdstad van Nederland. maar kijkduin is een stadsdeel geen stad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, dan weet ik het ook niet hoor :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, sinds de gemeentewet van 1851 is "stad" niet een officiële status meer Ik zie dus niet in waarom er niet meerdere steden in een gemeente zich kunnen bevinden.
Daarnaast gaat het natuurlijk om een symbolische hoofdstad, dus dikke poep op je hoofd. |
Citaat:
Hier een Ekans uit m'n 5km ei met redelijk wat candy, en een 10km ei dat dus al halverwege is. Kon slechter vandaag. |
Hier een Venonat en nog een Ponyta uitgebroed. Nu nog 2 10km eieren, wil goddomme een Snorlax nu :bob:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Is een grapje. Al zou Scheveningen best afgezaagd mogen worden. Asovolk daar.
|
Ja, sws aso. ;x
|
Ik heb net voor het eerst een lucky egg gebruikt en ik ben opeens drie levels omhoog:yeah:
|
In Leuven zijn Voltorbs niet zoooooooo common. :p :p :p
|
Nog 1,3 km voor m'n 10km! :ertur:
|
Hier een Drowzee uit m'n 5km en een Eevee uit m'n 10km ei. :rolleyes:
Wel een Ponyta en twee Meowths op 't werk en op weg naar 't station een Tentacool, maar bon. Tof is anders. :bob: Wel al een 35-tal evoluties klaarstaan. |
Ben vandaag maar een klein rondje gaan rijden na de fysio, maar ik heb nog niet genoeg op mijn 10km eieren. Wel 3 gyms gepakt (y)
|
Ik zit alweer aan 4,5km aan m'n volgende 5km en 10km eieren. :o (y)
Morgen dus hopelijk iets deftigs uit m'n 5km ei. Daarna nog eens een 2km eitje doen. |
Jynx en Magmar uit mijn 10km eieren :mad:
|
Magmar toch nice, niet?
|
Ik heb er al 3, ik wil een Snorlax, potdorie :bob:
|
Ik heb eindelijk een 10km ei. Kom maar op met die Jynxen, Magmars en Eevees *O*
Laatst ook een Vulpix, Machop en een Bulbasaur gehatched, en zojuist een Pikachu uit een ei, wat mij genoeg candies geeft voor een Raichu. Ook 2x een Geodude uit een ei, dat was fijn. En een Rhyhorn gevangen. Tot zo ver mijn Pokénieuws, bedankt voor uw aandacht! Groetjes, Deka. |
Ik heb ook alweer een nieuwe 10km (y)
|
Ik kon gisteren vanuit de aula tijdens een supersaai college bij een pokestop. Duizent pokeballs erbij enzo:bloos:
En ik wil potdorie ook wel weer eens een ei van 10km. |
Ik kan de laatste tijd veel makkelijker gyms houden. Vannacht 60 pokecoins verzameld met gyms op drukke plaatsen (o.a. Utrecht Overvecht). Deels natuurlijk dankzij mijn supertalent, maar ik denk ook dat de aandacht voor dit spel wat aan het verslappen is. Inclusief Niantic zelf, want ik zie weer level 35 cheaters opduiken.
|
We gaan nu richting Kijkduin *o*
|
SNORLAX GEVLUCHT :mad::mad::mad:
|
Ik heb het alweer verwijderd :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En een Pidgey en een Ratatta uit m'n 2km. Wel een Rhyhorn uit m'n 5km, nog maar 4 Candy nodig voor de evolutie dus die is nu m'n buddy. Nieuwe vandaag: Graveler en Kadabra. |
Hier het spannendste: Gengar, Scyther, Alakazam, Exeggcute, aantal Belsprout, aantal Oddish, Gloom, Charmander, Clefairy, Geodude.. En dan nog wat anderen. Goeie vangst in ieder geval. Echt keihard balen van die Snorlax, 1900 CP :'(
|
Citaat:
|
Ik had het ooit geďnstalleerd en wilde toen naar zo'n gym of zo gaan om de leider daar in elkaar te stompen, hij heette 'de Marokkaantje', spel bleef echter crashen dus toen ik uit woedde bijna mijn telefoon kapot gegooid had besloot ik dat het maar beter was het spel te verwijderen
|
Citaat:
Ik zit inmiddels al bijna halverwege naar lvl 26, uit m'n eieren weer pidgey en dergelijke... |
Ik ook bijna halverwege 26, je haalt me in. :D
|
:ertur:
|
91,7k van de 190, en jij? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |