![]() |
HELP: Ik leer maar slechte cijfers!
Hallo iedereen ik heb een probleem,
Ik zit op 2 TVWO/ Tweetalig Gymnasium. Mijn cijfers waren vorig jaar altijd 9'ens en 10'ens ik had de hoogste cijfers van de klas. Ik blijf altijd goed leren enzo, meer nu in de tweede zijn mijn cijfers super laag? Heeft iemand raad? (Nee naar normaal VWO/Gymnasium te gaan is niet een mogelijkheid op mijn school) |
Misschien op een andere manier leren of even inkomen? Het word natuurlijk ook moeilijker in de 2e
|
Wat vind jij 'super laag' ?
|
Hoe leer je? Voor welke vakken haal je slechte cijfers? Begrijp je de lesstof wel? Herhaal je de lesstof vaak genoeg en maak je veel oefenopgaven?
|
vraag hulp aan leerlingbegeleiders of aan je leraren ;)
|
Citaat:
|
Ik ben ook wel benieuwd wat nu precies de cijfers zijn; als je in de brugklas (ook al heet dat wellicht niet officieel zo bij jou) 9's had en nu 7's is er niet zo veel aan de hand, de lat ligt vanaf nu gewoon hoger. Ik had in de brugklas ook veel hogere cijfers dan daarna op het gymnasium. Als je geen heel specifiek doel hebt waarvoor je hoge cijfers nodig hebt (zoals geneeskunde met hun loting of internationale universiteiten die daar wellicht naar kijken) maakt het ook geen fluit uit, na de middelbare vraagt nooit meer iemand naar je cijfers op de middelbare school hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |