![]() |
Issues met de afwas
Stel dat ik popcorn in een pannetje heb gemaakt en stel dat ik dat pannetje niet gelijk heb omgespoeld en eigenlijk veel te lang heb laten staan. En stel dat ik het met Dreft, Dasty afwasmiddel en Dasty ontvetter heb geprobeerd schoon te krijgen, zonder resultaat, wat zou ik dan kunnen gebruiken om dat pannetje schoon te krijgen? Of kan ik beter een nieuwe kopen?
|
meer dreft
|
Schuurspons.
|
Meer schrobben, en voortaan popcorn in de magnetron doen ;)
|
De prullenbak.
|
brillo/koken met soda
|
Cif
|
Heet water met afwasmiddel of biotex en een nachtje laten weken of even aan de kook brengen.
|
Koken met soda doet wonderen.
|
Anders wat Dekaloog zegt.
|
Wat voor pan is het? Soda doet idd wonderen maar als er een anti-aanbaklaag in zit of zoiets dan zou ik dat zeker niet doen :o
|
Saltpeperzuur
|
Er zit een antiaanbaklaag in ja :y het is zo'n fijn Ikea pannetje.
|
Een nieuwe kost nog geen 10 euro, dus dat is de issue niet hoor :p ik hoopte gewoon dat er een truc was.
|
Antiaanbaklaag vernaggeld = nieuwe kopen. Enige opties om dit nog schoon te krijgen lijken me allemaal manieren die niet goed zijn voor de antiaanbaklaag. :o
|
Langdurig weken met Dreft.
|
Tot nu toe heb ik alles in dit topic geprobeerd, behalve soda, maar dat lijkt me dan inderdaad niet zo'n goed idee :D ik koop wel een nieuwe.
|
Laten weken in cola:o
|
Als je toch een nieuwe gaat kopen kan je net zo goed eerst de koken-met-soda-tip gebruiken
|
Nee, dat kost soda, water en moeite en verneukt gegarandeerd de anti-aanbaklaag. Bespaar dat kind de tijd.
|
Hij is schoon :lisa: had hem vannacht nog een keer in heet water en Dreft verzopen en mijn vriendin zegt net dat hij schoon is :|(y)
|
Het waren de kaboutertjes!
|
Dat kan niet anders! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bloodyb: ik heb hem echt al 3x een nacht in onder andere Dreft laten staan :p voor ik dit topic opende al. |
Citaat:
|
(y)
|
Wil iemand mijn afwas doen ik trek het niet
|
McFlurry :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|