Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Macrador (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1922676)

Abby. 01-10-2016 22:29

Macrador

Carn en ik komen binnenkort een weekendje naar Leuven *o* Nog tips?

Macrador 01-10-2016 22:40

Fiere Margriet (overgenomen door een nederlandse en haar vriend die alle twee bierliefhebbers zijn) en cafe Belge voor speciaalbier, The Capital valt vaak tegen vind ik (bier bestellen met een nummer kom nou) maar kan je proberen, New Holy Cow voor Indisch eten, Diestsestraat en Bondgenotenlaan voor shoppen, lekker ijs bij Decadentia of 't Galletje, Onan of De mok voor goeie koffie, langs Jeroen Meus zijn studio/keuken.

Abby. 01-10-2016 22:42

Oh ja, Decadentia weet ik nog (y) Thanks!

Macrador 01-10-2016 22:46

Zoek je ook iets specifiek?

Abby. 01-10-2016 22:50

Neu, nou ja, tenzij je nog een SUPERleuke activiteit weet ofzo... Maar we hebben even impulsief een weekendje geboekt voor in oktober. Oh ja, weet je of er op zondag een beetje leven is in de stad? :O

Macrador 01-10-2016 22:52

In het weekend zijn alle studenten weg en dan stromen ze zondag weer binnen.

Methuselah 02-10-2016 11:47

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 34223433)
Fiere Margriet (overgenomen door een nederlandse en haar vriend die alle twee bierliefhebbers zijn) en cafe Belge voor speciaalbier, The Capital valt vaak tegen vind ik (bier bestellen met een nummer kom nou) maar kan je proberen, New Holy Cow voor Indisch eten, Diestsestraat en Bondgenotenlaan voor shoppen, lekker ijs bij Decadentia of 't Galletje, Onan of De mok voor goeie koffie, langs Jeroen Meus zijn studio/keuken.

Is de Fiere Margriet overgenomen? Vorige uitbater was via m'n vorige werkgever verzekerd, heb dat na die grote brand nog mee geregeld. :o

Café Belge aanrader inderdaad, kom ik zeer graag.

Zondag is er echt weinig te doen in Leuven vind ik persoonlijk, maar mits goed weer kan je wel Groot en Klein Begijnhof bezoeken met een wandeling en evt Kruidtuin etc.

En voor de rest wat kleine Belg zei. :o

Abby. 02-10-2016 11:49

Citaat:

Methuselah schreef: (Bericht 34223589)
Is de Fiere Margriet overgenomen? Vorige uitbater was via m'n vorige werkgever verzekerd, heb dat na die grote brand nog mee geregeld. :o

Café Belge aanrader inderdaad, kom ik zeer graag.

Zondag is er echt weinig te doen in Leuven vind ik persoonlijk, maar mits goed weer kan je wel Groot en Klein Begijnhof bezoeken met een wandeling en evt Kruidtuin etc.

En voor de rest wat kleine Belg zei. :o

Ah ja, ik heb beide begijnhofjes al meer dan eens gezien, maar toch altijd wel weer even leuk om overheen te lopen wmb :y En ik zag dat de Werf nog bestaat!

Methuselah 02-10-2016 11:59

Yes, nog steeds! Altijd goed voor 'n lekkere chocomelk. :o

Eventueel Park van Arenberg, of Park van de Abdij van Heverlee? Niet dat in dat laatste veel te zien valt...

Abby. 02-10-2016 12:26

Citaat:

Methuselah schreef: (Bericht 34223598)
Yes, nog steeds! Altijd goed voor 'n lekkere chocomelk. :o

Eventueel Park van Arenberg, of Park van de Abdij van Heverlee? Niet dat in dat laatste veel te zien valt...

Thanks! Beide ken ik nog niet!

Macrador 02-10-2016 12:46

Weet dat je graag sushi eet, maar durf je niks echt aan te raden. Zou zeggen kijk eens wat er in de muntstraat zit.

Methuselah 02-10-2016 12:53

De Sushi in de Parijsstraat is de beste van ze allemaal!

En die in de Tiensestraat, de nieuwe, is ook best goed naar't schijnt. Maar persoonlijk vind ik die in de Parijsstraat de beste.

Abby. 02-10-2016 12:53

Haha, nou, het stomme is, dat het enige dat te boeken was, een hotelarrangement inclusief driegangendiner was :p Dus daar maken we vast wel gebruik van, en dan gaan we gewoon nog een keertje bij de Werf eten ofzo. Sushi eten we wel een keer in Tiel :Cool:

Macrador 02-10-2016 13:07

Citaat:

Methuselah schreef: (Bericht 34223607)
De Sushi in de Parijsstraat is de beste van ze allemaal!

En die in de Tiensestraat, de nieuwe, is ook best goed naar't schijnt. Maar persoonlijk vind ik die in de Parijsstraat de beste.

De enige die ik niet geprobeerd heb dus :D

Tiensestraat was wel ok niet bijster goed.

Methuselah 02-10-2016 21:32

Ook moeilijk binnen te raken als je niet gereserveerd hebt. ;)

Pr0xy 03-10-2016 01:33

Citaat:

Methuselah schreef: (Bericht 34224039)
Ook moeilijk binnen te raken als je niet gereserveerd hebt. ;)

Hela, hoor jij als Belg niet 'binnen te geraken' te typen? ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.