![]() |
Macrador
Carn en ik komen binnenkort een weekendje naar Leuven *o* Nog tips?
|
Fiere Margriet (overgenomen door een nederlandse en haar vriend die alle twee bierliefhebbers zijn) en cafe Belge voor speciaalbier, The Capital valt vaak tegen vind ik (bier bestellen met een nummer kom nou) maar kan je proberen, New Holy Cow voor Indisch eten, Diestsestraat en Bondgenotenlaan voor shoppen, lekker ijs bij Decadentia of 't Galletje, Onan of De mok voor goeie koffie, langs Jeroen Meus zijn studio/keuken.
|
Oh ja, Decadentia weet ik nog (y) Thanks!
|
Zoek je ook iets specifiek?
|
Neu, nou ja, tenzij je nog een SUPERleuke activiteit weet ofzo... Maar we hebben even impulsief een weekendje geboekt voor in oktober. Oh ja, weet je of er op zondag een beetje leven is in de stad? :O
|
In het weekend zijn alle studenten weg en dan stromen ze zondag weer binnen.
|
Citaat:
Café Belge aanrader inderdaad, kom ik zeer graag. Zondag is er echt weinig te doen in Leuven vind ik persoonlijk, maar mits goed weer kan je wel Groot en Klein Begijnhof bezoeken met een wandeling en evt Kruidtuin etc. En voor de rest wat kleine Belg zei. :o |
Citaat:
|
Yes, nog steeds! Altijd goed voor 'n lekkere chocomelk. :o
Eventueel Park van Arenberg, of Park van de Abdij van Heverlee? Niet dat in dat laatste veel te zien valt... |
Citaat:
|
Weet dat je graag sushi eet, maar durf je niks echt aan te raden. Zou zeggen kijk eens wat er in de muntstraat zit.
|
De Sushi in de Parijsstraat is de beste van ze allemaal!
En die in de Tiensestraat, de nieuwe, is ook best goed naar't schijnt. Maar persoonlijk vind ik die in de Parijsstraat de beste. |
Haha, nou, het stomme is, dat het enige dat te boeken was, een hotelarrangement inclusief driegangendiner was :p Dus daar maken we vast wel gebruik van, en dan gaan we gewoon nog een keertje bij de Werf eten ofzo. Sushi eten we wel een keer in Tiel :Cool:
|
Citaat:
Tiensestraat was wel ok niet bijster goed. |
Ook moeilijk binnen te raken als je niet gereserveerd hebt. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |