![]() |
Wintertijd: niet vergeten om de klok vannacht een uur terug te zetten
|
Je maakt het topic vast een maand van tevoren aan?
|
Nou dankjewel Kristaco ..
https://67.media.tumblr.com/tumblr_m...fhi2o1_250.gif Het had me leuk geleken als Korreltjezout hier morgenochtend boos had gereageerd dat hij een uur langer buiten in de kou op zijn busje had staan wachten. |
Dit had je beter gisteravond kunnen posten.
|
:D Ik dacht eveh 'OEI!!!!!!!!!' :herp:
|
Zoiets moet je echt op een zaterdag doen :p
En de computers en telefoons van tegenwoordig zetten de tijd uit zichzelf wel goed :o |
Oooooh maar over een maand kunnen we een uur langer slapen :lief::lief::lief: <3 <3 <3
|
Ik dacht al, wat ben je vroeg :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt je niet iedere ochtend voor de deur opgehaald?
|
Hohohaha iemand stop deze grapjurk
|
Dat is gewoon hoe Soren flirt joh. Accepteer 't compliment!
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel het wel irritant is dat alle klokken in het huis zelf bepalen wanneer ze een uur achteruit gaan, zodat ik er niet heel veel macht over heb. |
Ik vind het extra uur vooral fijn de dag erna. Vooral als ik vergeten ben dat de klok een uur terug moet worden gezet en ik dat dan nog mag doen. Voelt op een vrije zondag als zeeën van tijd :lief:
|
Sören en humor, blijft moeilijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op Facebook deelde iemand gisteren ook al een plaatje over de wintertijd (n)
|
Dit topic is zo verwarrend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.wegwijzer-ede.nl/praktisc...20IMG_0893.jpg |
Nog steeds wordt?
|
ik probeer me er subtiel onderuit te lullen :herp:
|
Waar probeer je je onderuit te lullen?
|
wordt
|
MS Wordt
|
Citaat:
|
:facepalm:
|
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
|
Citaat:
|
Up, want kusjes ;)
|
Is al gebeurd.
|
Voor zessen wakker vandaag :(
|
Arrrghhh al om 18.00 donker :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaah, zo vroeg donker :'(
|
Mensen die hier echt last van hebben: hoe werkt dat? Je gaat toch wel eens een uurtje later naar bed dan normaal? :O
|
Citaat:
|
Ik was even vergeten dat mijn voorgeprogrammeerde rolluiken altijd in de war raken als de klok verzet wordt. Midden in de nacht gingen ze ineens open. Straks maar even opnieuw instellen.
|
Citaat:
Ik heb geen 'keiharde' vaste bedtijd dus dat is het probleem niet. Ik heb op werkdagen wel een vaste tijd dat de wekker gaat en ik opsta. Het probleem is echt - in de lente dus - opeens een uur eerder opstaan dan normaal. Het is niet zo relevant hoe veel slaap ik precies heb gehad, mijn bioritme (of welk woord hier ook het juiste is) zegt gewoon dat ik nog een uur ik bed moet liggen. Daar heb ik vaak wel een week of twee last van. Maar ik ben ook totaal geen morgenmens en iedere ochtend als de wekker gaat - ongeacht hoe laat die gaat, of het nu 6.30 of 9.30 is - ben ik chagrijnig en voel me waardeloos. |
Ik heb er echt zelden last van gelukkig.
Gisteravond bewust iets langer doorgegaan en daardoor vanochtend niet achterlijk vroeg en voor de wekker wakker. Alleen heb ik vroeger behoefte aan eten :bob: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |