![]() |
Geef jij weleens een compliment aan een onbekende?
En krijg jij die zelf?
|
Ja, als ik vind dat iemand iets heel moois of gaafs heeft meld ik dat. Niet altijd, maar soms wel. Ik krijg ook wel eens complimentjes van vreemden :y
|
Citaat:
|
Neuj
|
Citaat:
|
Ja en ja.
|
Nee en ja. :o
|
Citaat:
|
Oh wacht, soms hoor ik wel eens "gaaf shirt".
|
Ik hoor dat ook wel eens, alleen hebben ze het dan niet tegen mij
|
Nee, omdat ik naast je loop.
|
Ja, makkelijk contact maken met patiënten op die manier.
|
Alleen aan mijn schoonmoeder.
|
Citaat:
|
Laatst nog, aan een oude man die een hippe jas paste in de Zara, stond hem heel goed! :P Maar hij was achterdochtig en vroeg of ik daar werkte :(
|
Soms, meestal gaat het dan om jassen, shirts, tassen, kapsels of tattoos. Lichamelijke kenmerken dan weer niet, dat lijkt me een beetje raar. "Heuj, goeie tett'n!" :herp:
Ik heb zelf één t-shirt en één overhemd waar ik vaker wel dan niet complimenten op krijg als ik ze draag trouwens :cool: |
Citaat:
En zelf ben ik twee keer gezien als een Richairo Zivkovic look-a-like, wat ik wel een compliment vind :P |
Ja! De meeste mensen reageren er blij op en daar word ik ook blij van. Echt complimentjes aan mij van onbekenden kan ik me even niet meer herinneren :lisa:
|
Ja, want positiviteit verspreiden kan geen kwaad. Als ik iets echt leuk vind bij iemand zeg ik 't gewoon.
|
Ja, het is een goede ijsbreker voor werken. Mensen worden opener en beginnen hele verhalen te vertellen
|
Ja. Meestal leveranciers. Het begint vaak zo : mijn complimenten, ik dacht dat het niet nog erger kon worden maar jullie hebben het voor elkaar gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en ja.
|
Citaat:
Citaat:
Overigens bedoelde ik met onbekenden, mensen met wie je geen enkele relatie hebt. Dus geen cliënten of medewerkers of iets. :p Zelf weleens complimenten gekregen, met name een bepaald paar schoenen als ik die weer eens aantrek. Nog nooit een ander zomaar gecomplimenteerd, maar laatste tijd weleens getwijfeld, omdat iemand er dan heel leuk uitzag ofzo. Mijn voornemen is wel om vaker mensen te gaan complimenteren (als ik het oprecht meen). :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |