![]() |
Wat is jouw BMI?
:lampje:
|
En dat van jou?
|
18.2. :p
|
Boven de 30 iig. Maar bmi is bullshit, dus fuck dat.
|
lolol, ik zit pas sinds kort nét onder de morbide obesitas grens.
Het gewicht dat ik zou moeten hebben om net binnen het 'gezonde' vakje te vallen heb ik al sinds m'n 9e niet meer gehad. :herp: |
Ik dacht 24 maar weet het ff niet meer zeker :P
|
Mijn BMI is 22.2
|
20.1
|
Geen idee, ik heb al 7 jaar niet op een weegschaal gestaan.
|
Citaat:
|
Ongeveer 21 meestal, maar ik heb al langer niet op de weegschaal gestaan en als ik veel werk gaat het meestal omlaag.
|
Ik zit rond de 20 inmiddels :)
|
Sowieso in de categorie "gezond" (ik ben ooit ongeveer 20 kilo afgevallen, toen ik begon viel ik in de gezonde categorie en toen ik klaar was met afvallen zat ik daar nog altijd in :D), maar zal wel aardig gestegen zijn sinds begin dit jaar. Ik heb veel aan krachttraining gedaan en heb er flink wat spieren bij gekregen. Dat was ook nodig, want ik was pudding tarzan. Daarnaast ben ik ook wel gewoon een kilootje of twee aan vet aangekomen.
[edit] ongeveer van 21 naar 23 volgens google. Toen ik afgetraind was tot een Auschwitz-patiëntje was het 19 geloof ik. :bloos::bloos: |
De laatste keer had ik een bmi van 18,3 maar dat zal nu wel wat hoger zijn.
|
Schommelt tussen de 20 en 21 want ik weeg niet het hele jaar hetzelfde ;)
|
20,8
|
Mijn BMI is per definitie vrij hoog (25/26), wat ogenschijnlijk niet correleert met hoe ik eruit zie (dit is anekdotisch), dus ik heb waarschijnlijk relatief veel spieren of zo. Kortom, BMI slaat nergens op.
|
Dat sowieso. Er zijn hier al drie mensen met een lager BMI dan Krista, en die is volgens mij erg gezond en afgetraind. Moet zij zich nu dik gaan voelen? Nee natuurlijk niet
|
Nou ja volgens de BMI schaal zit Krista in het gezonde segment, dus die anderen moeten zich volgens de BMI schaal schijnbaar vooral nogal dun voelen, wat ook onzin is
Het is vooral dat ik volgens de BMI schaal 'obese' ben, maar niets is minder waar |
Citaat:
|
Je BMI is 23.6
Je gewicht past goed bij je lengte Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent. Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je lichaam. Een gezond gewicht behouden én voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, doe je door te eten volgens de Schijf van Vijf. Bekijk onze tips. En kruipt je gewicht omhoog of wil je een paar kilo kwijt voor de vakantie? Dan helpen deze tips je om weer in balans te komen. |
Mensen die mij irl hebben gezien: vinden jullie mij morbide obees? Eerlijk he!
|
Mijn bmi is ongeveer gelijk aan dat van kristaco, maar behalve dat we allebei blanke vrouwen zijn lijken onze lichamen echt geen beetje op elkaar volgensmij. Bij mij zit het gewicht heel ergens anders dan bij haar.
|
Ik weet niet precies hoe zwaar ik ben maar bmi rond de 25.
|
Ongeveer 20.
|
20.98. Volgens de berekensite zou ik idealiter zwaarder moeten zijn, ja daaag :herp:
|
20,2 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
18,6 denk ik, maar de batterij van de weegschaal is leeg.
|
Meneer BMI moet sowieso z'n bek houden!
|
Z'n vuilbakkes.
|
Veel te hoog natuurlijk
|
Citaat:
|
26
Alleen bmi zegt niets, dus: 1.86 m, 90 kg & <10% bodyfat. |
Citaat:
|
Ik vind het best wel een raar idee als iemand met ongeveer mijn lengte zo'n 3 bowlingballen aan extra spiermassa heeft vergeleken met mij :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar de laatste tijd gaat het wel lekker. Dieptepunt was zes weken niet in april/mei denk ik.
|
Citaat:
|
55
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind gezellig dik misschien wel een grotere belediging dan gewoon dik :bob: Ik heb alleen geen flauw idee waarom.
|
Wat ben je toch een gezellige gezonde Hollandse meid!
|
:D "Hollandse dijen"
|
Mijn moeder was voor mijn geboorte vrij dun en daarna niet meer. Reactie van de dikke ooms en tantes van mijn vaders kant van de familie: "Je bent lekker de familie ingegroeid!" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |