![]() |
Ik erger me toch zo aan van die archaische praktijken
dan wil ik me inschrijven als nieuwe patient bij de huisarts, en dan kan dat alleen als ik in eigen persoon een inschrijfformulier op kom halen in de praktijk tussen 8 en 11 :rolleyes:
|
Wtf? Kan je niet een andere huisarts zoeken dan? Ik had er na een tijdje rondklikken een gevonden waarbij ik me gewoon online kon aanmelden. Dikke prima. Wil je wel bij een huisarts waarbij zelfs dit al superouderwets is?
|
Lekker analoog toch
|
Ik vind het zo fijn dat je hier gewoon naar elke huisarts kunt gaan en je niet altijd verplicht naar dezelfde hoeft :herp:
|
Citaat:
|
Ik zat eerst in een praktijk en de eerste huisarts die ik had was heel fijn maar die ging bijna bevallen. Toen had ik daarna een andere en daarna weer een andere en die laatste was best een beetje creepy. En nu heb ik een hele fijne, een stuk verder van hier maar ik heb liever een fijne huisarts en dat ik iets langer onderweg ben. Maar als je niet makkelijk kunt switchen dan kan het wel zijn dat je met een huisarts zit die je eigenlijk niet zo fijn vindt.
|
Citaat:
Ja dat overweeg ik nu ook.. deze was wel chill omdat hij 800m bij mijn huis vandaan was maar ze zullen dan vast ook alleen 1.5 uur per dag spreekuur hebben, midden op de dag, of zo. |
Die van mij heeft om acht uur 's ochtends begin spreekuur, het lukt me nooit (naja ik ga misschien één keer per jaar maar goed) om de eerste afspraak te hebben. Vaak pas om 8.20 of zo. Zit er keurig wel om 8 uur, de twee patiënten voor me, gegarandeerd, standaard, oude mensen van minimaal 75. WAAROM PIKKEN JULLIE DE SLOTS IN DIE WERKENDE MENSEN GRAAG HEBBEN??? :bob::bob::bob:
|
:D
|
Zij moeten ook naar de markt he Ertur!
|
En ze staan waarschijnlijk al hun hele leven rond hetzelfde uur op!
|
Citaat:
Was heel raar maar zag laatst m'n huisarts in een documentaire over een compleet ongerelateerd onderwerp waarin zij het lijdend voorwerp was. Je zag haar gezicht niet echt maar het was evident op basis van stem en houding (goed verhaal hè). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik ook denk ik :lisa: |
Citaat:
|
Maar je krijgt wel bijna 20 terug toch!? En je betaald geen drol voor je zorgverzekering :lief: Heb jij een hospitaalplan?
|
Citaat:
|
Ik las plots 'Arabische praktijken'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als cookie geen Belgische heeft, is ze vast wel in Nederland verzekerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En waarom heb je geen belgische verzekering genomen koekje?
|
Als ik naar de dokter ga dan krijg ik iets van 20 euro terug en betaal ik 6 zelf. Dan is die 6 een soort van eigen risico denk ik.
|
Citaat:
|
ah oke. Dan begrijp ik het. :y
|
Mijn lievelingsverhaal over dit soort dingen is de apotheek die een thuisbezorgservice had maar dan moest je de dag ervoor tussen 10.00 en 11.00 een briefje aan de balie bij de apotheek inleverde met wat je wilde :D(N) (en niet 1x, maar elke keer)
|
hahah :cool:
|
Mijn huisartsenpraktijk is ong. 1 jaar geleden verhuisd maar als ik er eens naar toe zou gaan moet ik eerst op de kaart kijken waar ze nou eigenlijk zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je de post van deadlock gewoon helemaal niet gelezen of zo?
|
Citaat:
|
Jawel, ik ben gewoon koppig en lui:o
|
Kan je net zo goed geen verzekering hebben. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: nvm, ik zie het al. |
Al? :o
|
Mijn huisarts zit (nog steeds) in Scheveningen en ik woon al bijna 3 jaar in Delft. Ik denk eigenlijk altijd pas aan eentje hier zoeken als ik iets mankeer, en dat is niet zo vaak. De laatste 2x dat het echt dringend was, ben ik naar een huisarts in de buurt geweest, kostte me 28 euro, maar kon ik daarna wel declareren.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |