Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   What boardens your horizon (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1922781)

LOVEbasketball 04-10-2016 16:19

What boardens your horizon

Nah opzich een raar titel maar oke. Nou Ik doe 2 vwo tto (tweetalig onderwijs.) En moet daarvoor mee doen aan de Junior speaking contest. Nou wat is dat: Je moet een tekst schrijven over een onderwerp(dat elke keer weer anders is) en dan is er eerst een wedstrijd in je klas dan (als het goed is ) in je provincie en dan in heel Nederland.

Nou het onderwerp van dit jaar is What boardens your horizon.
Oftewel Wat verbreed jou horizon. Dus wat laat jou groeien mentaal (dus niet dat je lichaam groeit dat zei een klasgenoot very funny i know:herp::facepalm: )

Maar natuurlijk heb ik geen idee wat mijn horizon verbreedt dus wil ik vragen WAT VERBREEDT JOUW HORIZON? Ik denk dat ik dan wel wat inspiratie op doe.

Nou alvast bedankt,

:):):):)RUZanna

LOVEbasketball 04-10-2016 19:37

Alsjeblieft help mij als je iets niet begrijp of niet weet waar het over gaat of wat ik bedoel zeg het maar maar er zijn al 23 mensen die dit bekeken hebben maar niemand reageert

Pluis 07-10-2016 19:37

Nou je horizon verbreden betekent verder kijken dan je neus lang is. Dat kan op allerlei manieren. Je kunt het letterlijk nemen door veel te reizen, maar het kan ook kleiner door bijvoorbeeld vaak nieuwe gerechten te proberen. Ik heb zelf mijn horizon verbreed door de afgelopen paar jaar een baan als wetenschapper te hebben. In jouw geval doe je misschien wel vrijwilligerswerk waardoor je met allerlei mensen in contact komt.

LOVEbasketball 09-10-2016 09:29

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34228266)
Nou je horizon verbreden betekent verder kijken dan je neus lang is. Dat kan op allerlei manieren. Je kunt het letterlijk nemen door veel te reizen, maar het kan ook kleiner door bijvoorbeeld vaak nieuwe gerechten te proberen. Ik heb zelf mijn horizon verbreed door de afgelopen paar jaar een baan als wetenschapper te hebben. In jouw geval doe je misschien wel vrijwilligerswerk waardoor je met allerlei mensen in contact komt.

Dankje wel voor je reactie ik heb een paar ideetjes gekregen door jou dus Heel erg bedankt. Maar ik Wil nog graag van andere nog dingen horen misschien dat dat me ook helt maar heel erg bedankt

Koeispammerd 11-10-2016 08:43

Ik zou eerst eens juist taalgebruik hanteren. Je Nederlands laat wat te wensen over, maar dat is tot daar aan toe. Verbreden van je horizon in het Engels is toch echt "to broaden your horizon" en niet "boarden". :o

Alles wat je uit je comfortzone haalt, valt naar mijn mening hieronder. Bedenk eens wat daaronder valt bij jou.

LOVEbasketball 12-10-2016 19:05

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34230318)
Ik zou eerst eens juist taalgebruik hanteren. Je Nederlands laat wat te wensen over, maar dat is tot daar aan toe. Verbreden van je horizon in het Engels is toch echt "to broaden your horizon" en niet "boarden". :o
.

Sorryy typ foutje:ghe::lisa::bloos::facepalm::facepalm:

LOVEbasketball 12-10-2016 19:06

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34230318)
Alles wat je uit je comfortzone haalt, valt naar mijn mening hieronder. Bedenk eens wat daaronder valt bij jou.

Ja wel meerdere dingen maar valt dat dan daaronder ?

Koeispammerd 13-10-2016 07:27

Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag.

LOVEbasketball 13-10-2016 12:58

Nou ik zit op basketbal ik denk dat sowieso en vrienden omdat die me heel erg gesteund hebben. De 2 belangrijkste zijn deze denk ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.