![]() |
Een weekendje weg met Transavia
|
Sowieso alles in Portugal en zo nog wat steden waar ik nog nooit ben geweest of die nog een bezoekje waard zijn. Wenen is de enige die in die laatste categorie valt trouwens :p
|
De vliegtickets zijn hier te boeken. Laten jullie even weten waar jullie allemaal naartoe gaan? :cool:
|
Ik moet helaas eerst nog een travelbird-cheque verzilveren.
|
Ik ben vorig jaar naar Turijn geweest en dat was echt mijn beste citytrip tot nu toe! Hele verrassende stad en heeeerlijk eten!
|
Oh, ik ken nog geen verhalen over Turijn maar had er ook al eens naar gekeken. Misschien dus wel een goeie optie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe over twee weken een weekendje Madrid met Iberia *o*
|
Heb je liever schildklierkanker of aids?
|
Zou niet zo snel ergens heen vliegen waar je ook relatief makkelijk met de auto of trein heen kan (Duitsland/Frankrijk).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had het ook over Parijs (verder is inderdaad te ver rijden) en Keulen, München. Berlijn is dan ook weer te ver. Ik had wat specifieker moeten zijn :p
|
München is kei ver man :Eek:
|
Oh, dan niet München :D in mijn hoofd ligt het niet zo heel ver, maar ik heb nooit zo goed gescoord met topografie.
|
München is een stuk verder nog dan Berlijn volgens mij.
Of je bedoelde misschien München-Gladbach (dat schrijf je geloof ik anders) /Haubenmeise-modus uit |
München :lief::lief:
|
Ik vind München echt prachtig :lief:
|
Citaat:
|
posh?
|
Ik vind het zo grappig dat je in München gebouwen hebt staan die hier gewoon een volledige straat zouden zijn :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb even opgezocht waar München is, ongeveer gelijk aan Berlijn, maar dan onderin ipv bovenin. |
Mönchengladbach
|
Citaat:
|
Ik weet niet zo goed wat je daarmee bedoeld :bloos:
|
bedoelt
|
athene4life
Toffe stad |
Citaat:
Deftig, bekakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben mee ja. Het is wel heel netjes allemaal idd. |
Citaat:
|
Ik zou iig een plaats kiezen waarbij je niet nog 2 uur met een of andere bus van het mini-vliegveld naar de plaats van bestemming gebracht moet worden en waar de reistijden een beetje te doen zijn (y)
|
Ik zou echt veel van die lijst wel willen, alleen het onderste deel vind ik wel wat ver voor een weekendje.
|
Citaat:
|
:yeah:
|
Citaat:
|
Wenen want dan kun je bij fizzle chillen. Of tel aviv want party.
|
Heb jij ook gratis bank crash service?
|
Jahoor, als je op tijd aangeeft wanneer!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |