![]() |
Maak het verhaal af
Je kent het wel.
Op een dag was er een meisje waarbij werd aangebeld. voor de deur stond... |
Pancho Habinero, met een bebloede hand. "Pancho!" zei het meisje, "wat ben je vroeg. En waarom bel je aan, je hebt toch de sleutel?". Zonder iets te zeggen pakte Pancho zijn...
|
Samovaar en...
|
Samoerai-zwaard. Hij deed zijn leren jack uit. Dat vond het meisje vreemd en ze vroeg hem....
|
..waarom hij een koeienoog op sterk water bij zich had. 'Dat zal ik jou eens eventjes haarfijn uitleggen', zei Pancho tegen het meisje. 'Het begon allemaal op een.....
|
... groot cruiseschip, toen kwam er een olifant met een grote snuit en die blies het verhaaltje uit. :P
|
Tenminste, dat was het plan, maar vanachter een deur kwam een jager tevoorschijn en die schoot de olifant zo door z'n flikker. Daarna besloot de jager om..
|
te poepen in een pan
|
En dit net zolang te bakken tot het crispy was. Het meisje en Pancho kregen er trek van. Met een schaal crispy poepsnacks op schoot kon Pancho eindelijk verder vertellen.
|
Pancho vertelde dat op het cruiseschip een kwaadaardige koe achter de samovaar aan zat en zijn oog had gepakt om te infiltreren bij de koeienhersenspoelers en dat er weinig tijd is...
|
waar de jager, Sancho, het compleet mee oneens was, ...
|
Hij zei dat ze ook vermomd moesten gaan als koeien
|
'Ik onderbreek je even Pancho' zei het meisje. 'ik heb vanmorgen je begeleider gesproken en die zei dat jij vandaag je pillen niet hebt genomen en weer aan het hallucineren bent. Hoe kom jij aan die bebloede hand, Pancho?'
|
'mijn vriendin heeft haar tijd van de maand,' zei Pancho, 'ze is weer een weerwolf. Dus ik heb een kip voor haar geslacht.'
|
Toen kwam Pancho's vriendin eraan en Sancho wou haar neerschieten maar...
|
Zijn kogels waren op! Wat een lul! Sancho gaaf klappen op zijn eigen kop met het geweer, om zichzelf te straffen. Het meisje bakte ondertussen een taart waar ze stiekem 800 gram anti-psychotica in verstopte en daarnaast ook nog een
|
geheimzinnige paarse kruidenthee, bereid in Pancho's samovaar met de crispy poepsnack.
|
Toen Pancho en Sancho de taart aten wisten ze nog van niks maar ze vonden wel dat ze normaal (of is het juist helemqaal niet normaal als je altijd gek bent:D) deden
|
En ze leefde nog lang en gelukkig.
|
Tenminste, dat droomden ze, door die gekke taart. Maar in die droom waren ze ook met elkaar getrouwd geweest, dus toen ze wakker werden, keken ze elkaar eens aan. Pancho en Sancho dachten bij zichzelf
|
"Hoe vertel ik dit aan mijn vriendin?" Toen kwamen hun vriendinnen er net aan... Pancho en Sancho werden rood
|
... daarna blauw, en toen groen. Wat zat er in hemelsnaam in die taart?
|
Ze gingen het meisje confronteren maar zelf had ze ook de taart gegeten. Ze droomde...
|
Van kleine irritante smurfen, die hun constant vertelde wat ze beter hadden kunnen doen, terwijl ze het smurfen lied zongen en danste.
|
Maar die smurfen bleken echt...
|
En Pancho kwam te hulp en onthoofde alle akelige irritante smurfen met zijn samoerai-zwaard, behalve de smurfin, die hij...
|
verkocht aan Merlijn de tovenaar, op deze manier kan hij...
|
wat geld bijverdienen om...
|
Een trouwring te kopen voor zijn weerwolf-vriendin
|
Een ring die er de hele maand normaal uitzag, behalve met volle maan, want dan opeens
|
Veranderde die met de weerwolfvriendin, maar er waren bij effecten...
|
Ondertussen vermoedde niemand wat voor duister plan er in gang was gezet in het afgelegen land Hokuspokistan.
|
Het meisje ging dus een stukje lopen maar ze hoorde een gil. Ze ging kijken...
|
maar ze keek niet uit en liep pardoes tegen een....
|
Koei die de plaatselijke maximumsnelheid negeerde.
|
Toen werd die koe boos maar Sancho schoot de koe neer. Toen vertelde Sancho dat Pancho verdwenen is...
|
Doodsverwensing, ban!
|
Citaat:
|
Zien ze geen onderscheid in, leven in een fantasy ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Wtf zat er in die taart?"
|
"dat zal ik jou eens eventjes haarfijn uitleggen." zei het meisje...
|
"het begon allemaal in een cruiseschip, en ik heb een grote deja vu, maar nog ff over de taart... Iemand heeft er knockout-gas in gedaan dat ongeveer nu in moet werken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |