![]() |
Help!!!
Hoi
Ik heb een probleem/vraag. Ik heb zo'n 3 weken geleden tegen een meisje dat ik al sinds groep 3 ken gezegd op Whatsapp dat ik haar leuk vindt. Ik weet nu niet wat ik moet doen Dit was het gesprek: IK: Hi, kan ik je vertrouwen ZIJ: Ja, tuurlijk! IK: Ik ga je nu iets vertellen wat je tegen niemand door mag vertellen. IK:Misschien klinkt het raar (of niet) maar ik vindt je eigenlijk heel erg leuk. Ik vroeg je of je het tegen niemand door wilde vertellen omdat kinderen op school naar me toe komen en om eerlijk te zijn heb ik daar niet heel veel zin in. IK: Voor de duidelijkheid ik vraag je nu geen vk ZIJ: Ok☺️ ZIJ: Ik zal het tegen niemand doorvertellen IK: Thx WAT NU?! Moet ik haar verkering vragen of moet ik haar ergens mee naartoe nemen?! ps: Ik kan moeilijk iets tegen meisjes zeggen |
Begin een volgend gesprek, misschien komt ze terug op de berichtjes die jij stuurde. Zo ja, dan heeft ze er over na gedacht, dat betekent dat je haar interesse hebt. Mocht zij er niet op terug komen, kun je vragen, wat vind jij van mij nu eigenlijk? Dan heb jij meer duidelijk over hoe zij jou ziet, veel succes.
|
Citaat:
|
Meteen verkering vragen is natuurlijk wat overdreven. Probeer haar eens uit te nodigen om samen wat te gaan doen.
|
Ik zal vanavond op Whatsapp een gesprek starten. Ik doe dit liever in de avond omdat ik dan makkelijker praat :) Bedankt voor de tips!
|
Zorg dat je ook buiten Whapsapp contact met haar hebt, en dat je ook in het echt durft te praten ;)
|
Ik zie haar elke dag dus komt goed
|
Ik denk dat zij, nadat je het appje stuurde, de hele avond over jou heeft zitten nadenken. Ze heeft zich misschien afgevraagd of je het nou echt meende of niet, omdat je geen verkering vroeg. Ik zou daarom zo snel mogelijk een praatje met haar proberen te maken (wanneer ze alleen is). Op whatsapp gaat dat heel gemakkelijk, alleen in het echt is het veel specialer.
|
Hallo allemaal. Het is gelukt! We hebben. Ik ga proberen om deze topic af te sluiten.
|
Dat zal niet lukken. Dat kunnen forumbazen alleen. En hoeft ook niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |