![]() |
[Poll] Als ik ooit trouw of een geregistreerd partnerschap aanga, zou ik ...
Poll volgt.
|
Anders: maakt me geen kut uit
|
Citaat:
|
Ik wil graag een wet waarbij het wijzigen van de achternaam verboden wordt. ALTIJD. Voor ons als ICT'ers is het bagger om bij te houden welke kut er met welke lul trouwt en dan weer een naam wijzigt.
Tot ik het volgende week geautomatiseerd heb, dan is het probleem ook over. |
Citaat:
|
Waarom heb je zelf nog niet gestemd, poepdoos.
|
Ik heb geen idee. Ik vind mijn eigen achternaam houden prima, maar mijn moeder deed dat ook en als je dan kinderen hebt is dat blijkbaar weer heel verwarrend, want dan heb je een andere achternaam als je koters :o
|
Ik heb hier nooit over nagedacht, dus ik heb geen idee. Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje gek om ineens een andere achternaam achter mijn huidige naam te hebben! Het klinkt zo niet Kikaa-achtig.
|
Ik denk gewoon traditioneel achternaam partner-eigen achternaam want dat klinkt ook prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Henk Jansen-de Vries-MacConnel-Odemwingie-Ling-Van den Bogaart
|
Net als bij al mijn exen zou ik de achternaam van mijn partners moeder wel aannemen maar de achternaam van mijn partners vader niet.
|
Waarom kun je niet twee opties aanklikken? :bob:
Ik zou ofwel de naam van mijn wederpartij voeren ofwel zijn naam-mijn naam. Gewoonweg omdat ik zijn achternaam mooier vindt dan de mijne :O |
Ik wist oprecht niet dat het echt een ding was.
|
Ik hou mijn eigen achternaam maar, de achternaam van mijn lief is wel echt de mooiste ooit :o dus misschien plak ik die er dan wel nog officieel bij
|
Citaat:
|
Dat weet ik allemaal nog niet. Mijn achternaam is net zo lelijk als die van hem:D
|
Mijn eigen naam zal ik behouden en voeren. Misschien op officiële documentatie zijn naam erbij maar denk het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn achternaam ook aan hem/haar opdringen!! Ik heb een goeie!!
|
Dat is waar lekkere Genverbes vamme.
|
Cooper zou het gedaan hebben! Hahahahah
|
Weet niet, hangt er vanaf of ik die achternaam leuker vindt dan de mijne of een leuke aanvulling :P
|
Citaat:
|
Ontopic: je kunt ook samen een geheel nieuwe naam aannemen!
|
Mijn eigen achternaam en daarna de naam van de ander. Ik denk namelijk dat ik niet kan wennen aan een andere achternaam en ook dat geen enkele naam past zoals mijn eigen past.
Tenzij Van Dijk. Van Dijk gaat met alle voornamen. |
Citaat:
|
Ligt een beetje aan haar naam :o Als het een mooie combinatie oplevert, zou ik dat doen (y)
edit: en in de praktijk gaat dat natuurlijk nooit gebeuren :p |
Ik zou absoluut mijn eigen naam houden.
Héél misschien zou ik het een optie vinden om de naam van mijn partner er met een streepje achter te zetten, als hij mijn naam dan ook achter de zijne zet. Los daarvan vind ik kinderen met een dubbele achternaam best een goed idee (hoewel het inderdaad lastig wordt bij de volgende generaties, maar dat is dan hun probleem, niet het mijne :p) |
Citaat:
Dat lijkt me juist extreem raar, als de een Jansen-Steur heet en de andere Steur-Jansen :P |
Zou kunnen. Misschien even vechten wie eerst mag :p
|
Citaat:
|
Een forummer ook volgens mij.
|
Gewoon mijn eigen naam, net als mijn moeder heeft gedaan (y) Mijn zusje en ik wilden ooit een liedje maken over onze achternaam, maar mijn moeder gooide destijds roet in het eten. Ik wil ook wel trollen als ik kinderen krijg :o
|
Citaat:
|
Ik hou mijn eigen naam en wil ook graag dat onze kinderen mijn naam krijgen. Daar is hij het niet mee eens. We gaan het zien.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee, zou dat andere mens laten kiezen
|
Eigen naam houden, anders lijkt het net alsof al mijn publicaties niet meer van mij zijn :p
|
M'n zus heeft dan weer schaamteloos de achternaam én die titel van haar man gekaapt. Maar dat schijnt daar normaler te zijn, dat je dan ineens Mrs. Dr. bent.
|
Dat vind ik wel best raar :d Waar is daar? De VS?
|
Citaat:
|
Ben al getrouwd, eigen achternaam, yolo
|
Ik wil zijn achternaam wel erbij, omdat die supertof is!
|
Ik wil mijn eigen achternaam houden, want het klinkt zo vreemd om een andere eraan te plakken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |