![]() |
Naar aanleiding van het huistopic, een topic over goedbedoeld advies
Ja Miekepieke ook jij krijgt er van langs: LAP! (k)
Waarom komen jullie (Obelise dus ook) met goedbedoelde adviezen die iemand bij zo'n ongelofelijk belangrijke beslissing totaal op het verkeerde been kunnen zetten? Denk je dan niet eerst "Goh, laat ik het zelf eens opzoeken op internet voor ik m'n wauwel opentrek?" ofzo? Ben er oprecht benieuwd naar :o |
Er is een gevleugelde uitspraak: Assumption is the mother of all fuckups. Dat is hier wel waar denk ik.
|
Ik zei er toch bij dat ik het alleen dacht en er verder niets van weet? In ieder geval is het totaal niet mijn bedoeling om verkeerde adviezen etc. te geven.
|
ah, je bedoeld over de makelaarskosten en dat ik dat inderdaad heel stellig zei. Dat is enkel berust op het feit dat mijn ouders dat ooit eens zonder makelaar hebben gedaan en dat dat toen voordelig was en toen heb ik dat gewoon over een kam geschoren. Idd niet genuanceerd of onderbouwd. Sorry Tigerly!!
|
Vertel eens wat een aannamen was, of onzorgvuldig aan me opmerking?
|
De weg naar de hel is plaveid met goede bedoelingen
|
Citaat:
|
:'(
|
Citaat:
|
Gelukkig zijn er mensen die het wel weten. Het was goedbedoeld en ik heb geprobeerd mee te denken, terwijl dat misschien niet in mijn capaciteit lag betreft dit onderwerp. Ik ga er ook niet vanuit dat Tigerly nu gaat doen wat ik zeg en er zijn mensen met veel verstand van zaken die er ook op reageren. Ik zie het niet zo als een probleem, de meeste dingen die ik post heeft niemand iets aan toch?
|
Neenee, ik wil niet dat je je verantwoordt! Ik wil juist graag zo'n antwoord maar dan zonder excuses, het fascineert me gewoon.
|
Natuurlijk weet ik dat ik daar geen verstand van heb, ik reageerde gewoon impulsief vanuit het eerste wat in me op kwam zoals ik zoveel dingen impulsief doe.
|
Mieke, negeer die zak nou maar gewoon! Zijn antwoord was nog t stomst -_-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo werkt het toch in het leven altijd? Mensen die je goedbedoelde maar totaal ongefundeerde adviezen geven? :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |