![]() |
Wat vinden jullie van Bob's Nobelprijs?
En van Bob Dylan in het algemeen? En wat is jullie favoriete nummer/album/fase?
|
Prima. All along the watchtower.
|
Terecht. Maar mogelijk ben ik ook wel erg beïnvloed door mijn vader.
Ik heb ooit een vroege versie van blood on the tracks gehoord die ik echt fantastisch vind. <3 |
JUDAS! :MAD:
|
Ik vind het een beetje raar dat er nog nooit eerder een muzikant de Nobelprijs heeft gewonnen, als dat kennelijk altijd al tot de opties behoorde. En er zijn ook wel betere tekstschrijvers dan Dylan.
Maar ik vind het wel leuk dat een muzikant wint, op zich. |
Ik heb eigenlijk geen mening over Bob Dylan. Mijn ouders luisterden het (zover ik weet) niet en ik ben het ook nooit uit mezelf gaan luisteren. Het trekt me niet zo.
En verder, ach. Leuk. |
Ik weet niet zoveel van Bob Dylan.
|
Tof.
Alleen al vanwege de kortzichtige arrogante reacties van mensen die meteen op hun achterste poten gaan staan, "want dit is toch geen literatuur". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij "zingt" ze wel in het Engels hé!
|
All I really wanna do (y)
|
Ik weet niet of Bob 'm verdient eigenlijk, maar ik vind 't wel een hele mooie nieuwe invulling van de Nobelprijs voor de Literatuur eigenlijk.
|
Citaat:
|
Wat een onzin, Zimmermann is één van de meest voorkomende namen in Duitsland. Voor Amerikanen is iedere Duits-klinkende naam een Joodse naam maar dat maakt het nog niet waar.
|
En verder; tsja. Nobelprijs voor de literatuur is eigenlijk een nobelprijs die me niet zo boeit. Van de hele lijst met prijswinnaars heb ik van zes schrijvers wel eens iets gelezen en de meesten daarvan vond ik maar saai of op zijn minst gewoon teleurstellend. Alleen Orhan Pamuk vind ik briljant. Dus in plaats van weer een pretentieuze inhoudsloze saaie zak als Coetzee ophemelen, die prijs aan een muzikant geven vind ik wel leuk, vooral ook om de reacties inderdaad :D
|
Citaat:
|
Ik vind het wel geinig dat Bob zelf nog niet gereageerd heeft. Ben benieuwd wat ie er nou van vindt.
|
Citaat:
Maar goed, ik vind een recente winnaar van de Booker prize zo'n beetje het beste boek wat ik ooit gelezen heb, en daar zijn de meningen ook erg over verdeeld. Misschien ligt het aan mij. :lisa: Boek is overigens Richard Flanagan met The Narrow Road to the Deep North. |
Waarom is dat verbijsterend?
|
Ik vond het geen goed boek.
|
Bob de Beer :p
|
|
Sup dog.
|
Terecht.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |