![]() |
Hoi warme vleesch-staaf #1895
:ertur::ertur::ertur:
|
HO, heb je zin in je 3e date? :D:ertur:
|
Geloof niet dat ik ooit de meeste posts in een hoi topic heb gehad. Nieuw bucketlist item :herp:
|
Niet echt hoor.
|
Of wel.
|
Wat bracht je na 3 jaar terug naar het forum, Chick Rock? :o
|
En lekker bezig met je vleesstaaf HO? :ertur:
|
CR staat wel meteen mooi bovenaan. :cool:(y)
|
Wie is a/s/l nou? Iemand zei Schro, maar daar geloof ik niks van want hij post compleet anders.
|
Is het überhaupt een hij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Avatar is wel dierenposse-verantwoord.
|
Maar die zijn volgens mij niet vegan :D
|
Ik had nog gedacht aan gladde aal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom denk je dat m'n bijnaam HO is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga vandaan ook naar mijn ouders *o* al veel te lang niet meer gezien. Eerst nog werken, dat is dan weer minder...
|
Goedemorgen helaas regent het
|
Goedemorgen!
|
Hallooooo
|
Goedemorgen! Ik zit net in de trein richting IJmuiden. Het gaat langer dan 3 uur duren, huuuu :(
|
Vanuit Groningen?
|
Goedemorgen iedereen.
|
Citaat:
|
"Gisteravond naar het café geweest en twee alcoholvrije biertjes gedronken. Ik was me dronken! Ik ging helemaal wiebelend naar huis! Man!" :cool:
|
Placebointoxicatie *O*
|
Citaat:
|
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen met die jongen die ik zo dronken heb versierd :lisa: hij stuurt geen berichtjes, volgens mij heb ik een blauwtje gelopen. Niet erg natuurlijk, maar omdat we bij elkaar in de commissie zitten wil ik eigenlijk ongemakkelijkheden voorkomen/verzachten :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar waardoor dacht je er ineens weer aan? :p Trouwens, "assassinatressess" heeft teveel S'en :bob: |
Hallotjes
|
Dag Criske
|
Whaddup.
Ik ben aan 't ontbijten. Knackebrod met jam en kaas. Fuckyeah. Perfecte start voor een dag met punkherrie. |
Niet zoveel
Zo naar roffa karren |
Citaat:
|
Gelokt door de topictitel?
|
Citaat:
|
Ah, bloodyb pmde em al
|
:|
|
Citaat:
|
Meh, ik ging shoppen maar alles was of niet mijn smaak of niet in mijn maat -O-
|
Internetshoppen is de shit!
|
Ik moet zo btw wachten in utka, want m'n friendinnetje vertrekt pas om 8 uur vanuit Roffa. Dus, als iemand me gezelschap wil houden, ik zit wrs bij de bux.
Speaking of which, ik had net werkevaluatie en er waren vrijwel geen minpunten. Ik ben 'altijd een gezellige factor'. :Yeah: |
Citaat:
|
Ik had een verzoekje voor een programma dat ik gebruik en de maker zegt me net dat ie het gaat doen. Altijd leuk als je de software van andere mensen kunt beïnvloeden :bloos: (Y)
Citaat:
|
Om welk programma gaat het?
|
Heb je vast nooit van gehoord en is ook niet echt relevant voor het verhaal! :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |