![]() |
School software
weet iemand waar je dat kan vinden ? zoals Vugrafiek enzo al dat soort dingen die je op school gebruikt ? heb al gegoogled maar daar stond ook niks :S
|
Ik vrees dat je voor dat soort programma's wel een licentie nodig hebt. Dan is dus de enige manier om eraan te komen, er eentje te kopen. Reken er maar niet te hard op dat je daar shareware van gaat vinden ;)
|
Meestal kun je die op je school kopen tegen studenten-tarief. Vraag maar een na.
|
Citaat:
|
Mischien is het gratis programma Drillassistant iets voor je. Daarmee kun je zelf vragen en antwoorden invoeren, en opslaan als een apart bestand. Vervolgens kun je die gemaakte bestanden openen en de computer de ingevoerde vragen laten stellen, en dan moet je zelf het ingevoerde antwoord typen :). Als het antwoord goed is, wordt het niet meer gevraagd, en als het antwoord fout is wordt de vraag even later weer herhaald. Vind ik zeer aan te raden. :)
|
Op http://onderwijs.pagina.nl stonden volgens mij een paar programma'tjes...
|
oh jah, en www.digischool.tk
|
wie wil er nou naar school!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
mischien hebben ze wat op kazaaa? :cool: :cool: |
Wij kregen die kutprogramma's dit jaar bij ons werkboek, VU stat em VU grafiek, bij moderne wiskunde 7e editie deel 4vmbo gt Dat wekboek kost 5 euro je kunt em kopen bij bol.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |