![]() |
Straattaal
Hoi ik ben een jongen van twaalf
en mijn vraag is:vinden meisjes straattaal stoer? en zo ja een beetje of gewoon veel? |
Citaat:
|
Zullen vast wel wat bangas ervoor vallen.
|
Oke bedankt
|
Wat is er nou stoer aan straattaal.
Het gaat meer om je daden, en dan heb ik het niet over bushokjes slopen |
Was gewoon een vraag ik vind straattaal zelf wel fijn om mee te praten
|
Als je osso echt in de 073 staat vinden de chicks dat niet zo spang mang.
|
Is op hambaken is niet altijd een goede wijk zal ik het zo maar zeggen
|
Zolang je die straattaal maar niet tijdens de seks gebruikt. Vooral het k-woord vermijden.
|
Sommige meisjes vinden het stoer, andere meisjes vinden het dom en knullig. Maar alle meisjes vinden het stom als je indruk probeert te maken door te acteren of je anders voor te doen.
Doe waar jij je fijn bij voelt. |
Oke bedankt allemaal ik ga het maar gewoon gebruiken want ik vind het wel fijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij sollicitatiegesprekken vragen ze niet hoe je praatte op je twaalfde.
|
Het verneukt gewoon je hele woordkennis
|
Citaat:
|
Ik kan heel goed normaal praten en heb zelf vwo als niveau dus dat komt wel goed
|
Jongen, doe gewoon waar jij je comfortabel bij voelt. Sommige chicks zullen dat aantrekkelijk vinden terwijl anderen er op zullen afknappen. En de boer ploegt verder.
|
Dankje doe ik,weet iemand hoe je dit verwijdert?
|
Dat kunnen alleen forumbazen. En dat is niet nodig want zo kunnen anderen jou vraag ook nog eens bekijken.
|
Oke bedankt dan laat ik het hierbij ik wil iedereen nog een keer bedanken voor het reageren
|
Straattaal versta ik onder negers en asielzoekers
|
Persoonlijk vind ik straattaal een ENORME afknapper...
Soms een woordje kan wel maar niet continu.. en geen DIE meisje ugh! Maar gwn ff kill tussendoor gaat wel. De rest is gwn vet irri |
Bij meisjes vind ik straattaal echt een hele grote afknapper. Vooral als ze ook nog eens kanker zeggen in elke zin...
"Die jas is kanker mooi" Ps. Ik ben een jongen maar post dit hierbij omdat ik daar zin in heb 😂 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |