![]() |
Hoi datende forumers #1896
*o*
|
Citaat:
@Chick Rock .. ik hier? Kusje, Q. |
Citaat:
|
Hmm honingmeloen :bloos:
|
Ik zou mijn hele scherm niet willen casten, de vertraging is te groot en het apparaat is er niet voor ontworpen. Als je dat wil kan je beter kijken naar een wireless HDMI oplossing denk ik.
|
|
Of gamestream van nvidia.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thanks boys, maar dat is me weer te duur, ben ook gewoon een ouwe vrek natuurlijk
Wil gewoon voor een paar tientjes streamen ffs Google help pls :@ |
Te duur? Neem dan een HDMI kabel van alleskabels.nl, 10 meter voor 14 euro ofzo?
|
Wij gebruiken dezelfde al een jaar of euh 5, wordt dagelijks in 2 verschillende laptops gebruikt, is HDMI eigenlijk helemaal niet voor ontworpen en ik heb er dan ook een een Google Chrome verlengstuk tussen zitten zodat de HDMI-poort van de TV gespaard blijft, maar het was echt een van de meest praktische dingen die ik aangeschaft heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt heel erg zin in Nederland en roze koeken.
|
er is amper 4K content :p Qua apps is volgens mij alleen Netflix wat selectief al wat klaar heeft staan, en wat zut op Youtube.
Overigens, qua (live) TV-kijken, als je Ziggo hebt dan werkt de Horizon Go app redelijk goed icm de Chromecast (y). Maar goed, gamen via een draadloze stream (ongeacht hoe) legt het altijd af tegen een kabeltje. |
Citaat:
Voor video van Netflix, Youtube, Foxsports of andere legale kanalen kan je de apps gebruiken, dan loopt het als een zonnetje. Gamen zou ik gewoon niet doen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
En dank aumgn! |
Citaat:
|
rofl, het zal je bijnaam maar zijn, 'idioot uit de Achterhoek'
|
Oei, 50% korting op Fallout 4 :o:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh, verjaardagskaartje voor mij op het adres van m'n ouders. Ik woon daar al 8/9 jaar niet meer :confused:
|
VAN WIE IS IE :o
|
Citaat:
Ik vind al die lore trouwens wél leuk, heb aardig wat filmpjes van thenapple gekeken op Youtube (en vanwege zijn in slaap sussende stem natuurlijk): https://www.youtube.com/user/thenthapple Maar misschien ben ik gewoon post-gaming of zo. Jij hebt ze allemaal gespeeld? |
Citaat:
|
|
Dat is 277 uur van je leven die je nooit meer terug krijgt
|
Maar dat geldt voor absoluut alles wat je doet :confused:
|
Citaat:
|
American Horror Story waarom kijk ik dat :'(
|
Citaat:
|
Wie is asl?
|
Wie is df?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las altijd hele nare boeken, maar toen heb ik scream 3 gezien toen ik elf was en dat vond ik echt dood- en doodeng. Pas sinds een jaar of vier durf ik weer enge films te kijken :o Jos vindt er geen reet aan, dus kijk ik ze meestal met een vriend van ons als Jos weg is. Maar nu kijk ik dus AHS en ik ben alleen thuis :lisa: gisteren ook al en toen heb ik er een aflevering Rupauls Drag Race achter aan gekeken omdat ik die serie uit mijn hoofd wilde hebben :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor boeken las je? Ik las ook 'enge' boeken toen ik klein was, De Griezelbus en Goosebumps/Kippevel, en dat trok ik ook echt nauwelijks (ikr..). |
Niet specifiek die serie, maar die achterlijke kutclown :mad:
|
Citaat:
|
Dingen bestaan. Het verleden is voorbij. Als je het licht uitdoet is het donker. Vet goed om te weten man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb nog wel even Fallout 2 gespeeld en dat vond ik qua sfeer een stuk effectiever, wellicht omdat het nog heel erg narratief overkwam, in tegenstellingl tot het faux-realisme van de nieuwere delen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |