![]() |
Hoi potdomme koud! #1897
*o*
|
Oh en die Lush winkel :D
|
|
Gaan we ooit nog saai inhalen?
|
Het is inderdaad koud. De kachel is stuk :herp:
|
Toch nog 35 posts. Haknieverwagt.
|
Goedenavond!
|
Citaat:
|
Ik had m'n twee nichtjes over de vloer en ik ben echt kapot :D
|
Ik vind de Pumpkin spiced Latte heerlijk :lief:
|
Dat is gewoon mierzoete warme melk met speculaaskruiden ofzo:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn de speculaaskruiden al te koop? Of de koekkruiden? Ik wil dat heel graag aanschaffen :o :lief:
|
Wij hadden er vorig jaar beiden een grote van genomen en toen we in een fucking warme trein gingen drinken werden we allebei misselijk.
|
Citaat:
|
Zijn er daadwerkelijk mensen die dat drinken? Dacht dat het alleen een ironisch dingetje was :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon in de supermarkt. Ze liggen meestal bij de andere kruiden of bij de bakspullen. In Nederland in ieder geval.
|
Je kan ook gewoon zelf allerlei kruiden bij elkaar gooien (kaneel, anijs, kruidnagel, piment, nootmuskaat, gemberpoeder, beetje cacao, etc).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb thuis koekkruiden liggen die ik in Slowakije heb gekocht. Nu heb ik zin om koekjes te bakken:lief:
|
De betere koekkruiden zijn het hele jaar te koop bij de betere toko!
Ik heb het ook wel eens zelf gemaakt, maar nooit echt de goede verhouding gevonden. |
Citaat:
|
*kuskes voor koekske verstop*
|
Citaat:
|
Klef bah
|
Citaat:
|
Ik doe koekkruiden ook door de tajine.
|
Lolol, er waren net 2 Britten in de zaak die helemaal wappue en ziek waren. Bleek dat ze voor het eerst spacecake ophadden en ze dachten dat ze doodgingen. :')
|
Wij kijken Mascots, goed vermaak!
|
Ik heb trouwens voor het eerst in twee jaar een spijkerbroek gekocht :o
|
Net weer een uitstekende Tatort gezien. (y)
|
*kusje voor Haubenmeise verstop*
|
Ik heb een salopettejurkje gekocht en na lang twijfelen ga ik hem gewoon houden want ik vind hem tof en mensen die dat niet vinden hebben dan maar pech :o
|
Tering salopettejurkje :D geen idee dat dat zo heette, wat een schijtterm.
|
Ik koop de koekkruiden bij de bakker. Ze hebben precies de goede daar (y)
|
Meerdere meiden hebben nog geen idee hoe ze verkleed naar het verkleedfeestje moeten en nu vraag ik me af of ik twee anderen zo gek zou kunnen krijgen om met z'n drieën als K3 verkleed te gaan :D
|
Is wel een prima idee.
|
Kleden die zich dan op een bijzondere manier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jos heeft dezelfde Dr. Martens gekocht als ik. Ons ultieme doel is om over tien jaar dezelfde anwb-jassen te hebben en afritsbare beige broeken en allebei een heuptasje dat we dragen als we gezellig samen een dagje naar de kasteeltuinen gaan. Als we heel gek willen doen, doen we dan ook nog onze matchende bodywarmers aan.
|
Manmanman
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |