![]() |
Tag jij mensen in grappige facebookplaatjes en filmpjes?
:lampje:
|
Nooit
|
Nee, niet mijn ding
|
Nee, want fb is kut en mijn vrienden kunnen grappige filmpjes zelf wel vinden.
|
stem je ook nog even Holland Oates, anders tag ik je in het vervolg in alles wat ik voorbij zie komen
|
Ga anders even dreigen.
En stem zelf eens!:bob: |
Nee en iedereen die het wel doet is stom.
|
Citaat:
|
Je bedoelt toch dat mensen enkel en alleen "Koeispammerd" in de comments posten omdat ze willen dat Koeispammerd het ziet? Nee dat vind ik commentsectievervuiling, als ik zo graag wil dat hij dat ziet, stuur ik 'm wel een priveberichtje met de link :herp:
Ik tag mensen wel in de grappige plaatjes en filmpjes waar ze zelf in voorkomen! |
ik had koeispammerd laatst als vriendschapsuggestie volgensmij :lief:
|
Ik wil Cris hier in taggen
|
ik word wel eens getagd, maar ik tag eigenlijk nooit terug :ghe:
|
Alleen héél soms, eigenlijk met maar één vriendin, die tag ik in filmpjes over Gilmore Girls of Twin Peaks. En soms deel ik iets op iemands pagina of in een privébericht. Dus eh, eigenlijk 'nee, behalve..' :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar ik ben selectief in de mensen die ik tag, omdat ik weet dat niet iedereen erop zit te wachten. Mijn moeder tagt me in ALLES en soms word ik daar wel moe van :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik tag alleen mensen in dingen waarvan ik weet dat ze het sws grappig gaan vinden en niet in van die bullshit als @M has to take you to... of tag je bestiee oid. Wat is er trouwens mis aan mensen taggen? |
Alles
|
Citaat:
|
Daarom
|
Het levert onder bepaalde berichten een stortvloed aan reacties op met alleen maar namen. Dat is bloedirritant.
|
Oh, wacht, taggen kan natuurlijk ook anders.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, maar alleen bij bepaalde personen en heel af en toe als het echt leuk is
|
Ja, elke keer als ik daar zin in heb doe ik dat.
|
Citaat:
|
Nee geantwoord maar het is stiekem wel ja, maar alleen bij mensen waarvan ik weet dat ze het leuk vinden óf als ik ze niet mag en ik weet dat ze er een hekel aan hebben.
|
Nee, nooit, ik maak screenshots en stuur ze persoonlijk. Ik word wel vaak getagd.
|
Citaat:
Ik vind het om eerlijk te zijn vrij typisch om te lezen wie er het felst op tegen zijn:bloos: |
Jij heet dan ook spammerd!
|
Soms tag ik ook juist mensen die het vervelend vinden, want dat vind ik grappig.
Ik gebruik ook nog met enige regelmaat de 'poke'-functie ('porretje') om vage bekenden te porren. Een neef van een ex die ik al 3 jaar niet heb gesproken, of een sociaal onhandige studiegenoot die ik sinds 2009 niet meer ben tegengekomen. Foto's liken van jaren geleden vind ik ook erg leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar alleen als ik weet dat ze het niet irritant vinden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |