![]() |
Wie kan hier skaten?
Want ik heb sinds kort skates, ik kom vooruit, ik kan bochtjes maken, ik kan een beetje remmen met dat stopdinges, maar als ik van een bult af ga, gaat het remmen totaal niet. Dat is dus wat minder, dus is hier een iemand die even kan zeggen hoe je in vredesnaam kan remmen als je van een bergje afgaat?
|
Laat je vallen , en je bent geremd :D
|
Hm nou ik er over nadenk.. moest je niet een heel kort half bochtje maken daarvoor :confused: lijkt me alleen wel wat link als je veel snelheid hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga het proberen :) |
je moet op de T-manier remmen. Je zet een skate dwars achter de andere en duwt die zachtjes op de grond. (je wieltjes slijten wel sneller maar het is een goede remmanier)
|
met je punten naar binnen geloof ik. heb t al n tijd nie meer gedaan of haal ik nu schaatsen en skaten door elkaar :confused:
|
Citaat:
Als je wilt remmen moet je zoals alwaysgood het zegt remmen. En haal alsjeblieft de rem achter je rechter skate af het staat belachelijk en je hebt er echt helemaal niks aan!!!!!!! |
ik maakte te gewoon dan een 180 graden draai of minder.
als je met een snelheid van 30 KM per uur van de duinen afgaat gud luuk. Ik had 2 weken last van me polsen der was geen weg alleen maar zand |
mijn zus kan skaten :p
|
skateboarden
|
Citaat:
|
Citaat:
is die manier van alwaysgood de enige? Zo gaan die wieltjes echt snel kapot.. Anyways, dat met die draai en de achterste skate schuinhouden, ga ik nu proberen :) Bedankt luitjes :) |
Citaat:
En wat doe je er mee ook wat springen en in de halfpipe??? |
Citaat:
Nou, ik heb skates van Nijdam. Dat is het merk volgens mij, als ik het me goed herinner. Ik ga 1 keer per dag een uur á een half uur lekker in het bos skaten, op een bospad (asfalt). Springen en in de halfpipe, daar begin ik echt nog niet aan :) Voorlopig doe ik het gewoon omdat het zalig is er even tussenuit te gaan en om voor het ijshockeyen te oefenen, dat doe ik 4 weken per jaar ofzo. Maar springen vind ik zekers te weten nog te gevaarlijk om te doen :) |
ik ben welles met m'n ene skate achter m'n remblokje blijven haken.... dan val je best hard :D........ maar je staat wel direct stil :) skate-se :)
|
Jah skaten, ik kon het niet super ofzow maar kom wel vooruit :D
En remmen, doe ik gewoon met de remblokje die ik erachter heb zitten, of anders prober ik me ergens aan vast te pakken als het met die remblokje echt niet lukt om te remmen. Want bochtjes maken om te remmen doe ik niet aan, ben daardoor al zo vaak gevallen :o :p |
Citaat:
|
Ik kan op skates staan. Ik kan vooruit komen. Na enkele uren kan ik er zelfs wat snelheid mee halen, en natuurlijk draaien. Maar vraag me niet om op een pipe te gaan ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |