![]() |
Squirten
Hallo weet iemand hoe ik mijn vriendin kan laten squirten?
dank alvast |
Je vriendin laten squirten kan enkel en alleen maar als ze dat zelf kan. Je kan het of je kan het niet. Uiteraard kan hierop geoefend worden, maar dat moet je dan met haar maar eens bespreken. Als ze het zelf wil aanleren kan dit door middel van opzoekwerk online.
|
Is gewoon klaarkomen niet goed genoeg? Veel meiden kunnen helemaal niet squirten trouwens
|
Ben nog geen vrouw tegen gekomen die het niet kan. Sommige raken zelfs in paniek als het gebeurd
|
Ik ben nog geen enkele tegengekomen die het wel deed en ken ook geen enkele die zegt dat ze het doet.
|
Citaat:
Maar de kringen waar ik rond hang sta ik bekend om mijn soepele handjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je haar wel laten klaarkomen?
In mijn ervaring is het voor squirten belangrijk dat ze enorm geil is en dat je de g-spot extreem hard stimuleert. Daarmee bedoel ik niet dat je iets kapot moet maken. Maar zelfs als je alles goedkomt kan het allemaal nog best teleurstellend zijn, het kan zijn dat ze alleen in een keer heel veel natter wordt maar het er niet uit spuit. Net als sommige jongens niet spuiten wanneer ze klaarkomen, maar eerder soort van druppelen. |
Kun je haar wel laten klaarkomen?
In mijn ervaring is het voor squirten belangrijk dat ze enorm geil is en dat je de g-spot extreem hard stimuleert. Daarmee bedoel ik niet dat je iets kapot moet maken. Maar zelfs als je alles goedkomt kan het allemaal nog best teleurstellend zijn, het kan zijn dat ze alleen in een keer heel veel natter wordt maar het er niet uit spuit. Net als sommige jongens niet spuiten wanneer ze klaarkomen, maar eerder soort van druppelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben in al mijn 21 levensjaren nog geen vrouw tegengekomen die squirtte. Ben trouwens nog maagd
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |