Jongen14 Y/O |
29-10-2016 19:39 |
Ik naast mn vriend, hij dacht dat we een scene speelden (Hij wilde acteur worden en ik zei je moet dan ook goed zijn in seks scenes enz). Maar me lul zat tegen me buik aan en ik wrijfde het tegen hem aan entoen kwam ik klaar😋 stiekem wist hij het en uiteindelijk deed hij ook mee met de seks scene. Hij kwam ook in zijn beetje doorzichtige pyama klaar. Ik zag hem sperma aan zn pyama. We gingen daarna zoenen in bed, hij kuste aan mijn nek en hij beet heel sexy op mn lul (broek) entoen later ging hij weer op me liggen en wrijfde met zijn lul tegen mijn gezicht en buik aan. Entoen kwam hij klaar en omdat zijn pyama een beetje doorzichtig was werd mijn gezicht een beetje nat door zijn sperma. Daarna zei hij dat hij naar de wc moest gaan, entoen liep hij naar de gang toe vanaf zijn kamer en hij had geen onderbroek aan onder zijn pyama. Ik zag zijn lange lul hangen door zijn pyama😋. Het was zooo geil. En we deden beide alsof het een scene was en hebben nooit aan elkaar toegegeven dat het een soort seks spel iets ding was en dat we klaargekomen zijn.
|