![]() |
Ik heb het gevoel dat ik niet knap genoeg ben
Ik heb het gevoel dat ik voor alle meiden die ik leuk vind of heb gevonden niet knap genoeg ben... en ik zit d'r best wel mee... :/
|
Yo man ik ken het gevoel veel meisjes kijken naar je uiterlijk maar mijn advies is om gewoon jezelf te zijn miss andere kleren en aardig te zijn en afspreken met wat meiden
|
Nou dat is het juist, ik probeer altijd netjes eruit te zien qua kleren. Ze zeggen vaak wel dat ik aardig ben enzo maar verder... ja niet echt iets
|
Probeer niet helemaal netjes eruit te zien bijv iets met capuchon sommige meisjes vinden dat leuk en wat gell in ieder geval probeer iets anders en probeer af te spreken en dan langzaam bijv in bios dan achterin zitten en op spannend stukje of romantische stukkie arm over haar heen en probeer ook kauwgom alvast in te nemen voor als jeweetwel gaat
|
Ja ik snap je, maar daar heb ik ook wel moeite mee...
|
Snap ik maar dan gwn beetje richting haar gaan en dit denken als ik dit doe dan het snel voorbij en ook als ze niet wilt zeg dan dit we blijven gwn vrienden dan oke?
|
Zie je er verzorgd uit? Staat je kapsel goed bij je gezicht? Heb je zelfvertrouwen?
Je uitstraling is vaak veel belangrijker dan je uiterlijk. Als jij uitstraalt dat je een leuke jongen bent zijn anderen ook sneller geneigd dat te geloven. Zorg dat jij lekker in je vel zit, zorg voor sociale interactie, en dan komt er vanzelf wel een meisje langs waarbij de aantrekkingskracht wederzijds is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder focussen op je uiterlijk aankleden met spullen, en meer op zelfontwikkeling.
Sommige meisjes zijn bijvoorbeeld dol op surfer-types met verwaaid haar en een zongebruinde huid, maar als jij onder de zonnebank gaat en je haar warrig doet zien ze je nog steeds niet staan. Het gaat erom dat je weet wie je bent, je gevoel volgt, en dat je die kennis doorvoert in je leven. Dan ga je er vanzelf aantrekkelijk uitzien. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor interesses heb je? |
Citaat:
|
Wat zijn jongensdingen en meisjesdingen?
Verder heb je dekaloogs vraag niet helemaal begrepen volgensmij. Welke dingen vind je interessant? Daar zou je je wellicht meer mee bezig willen en kunnen houden. Iemand met sterke interesses is zelf ook interessant. Hoe spannend is iemand die niets doet voor zijn of haar plezier, of die niks belangrijk vindt (behalve uiterlijk)? |
Citaat:
|
Soms is ergens alleen heen gaan juist harstikke fijn! Ik ga af en toe alleen wandelen om even m'n hoofd leeg te maken. En ik ben laatst alleen naar de dierentuin geweest, dat vind ik leuk dus waarom zou ik dat niet doen? Alleen naar een feestje gaan is ook zo erg niet, het is juist een mooie kans nieuwe mensen te leren kennen.
Doe die dingen waar je blij van wordt. Juist door je passie te volgen, of dat nu sport is, koken, tekenen of postzegels verzamelen, wordt jij als persoon interessant. Als jij enthousiast en gepassioneerd ergens over kunt vertellen vinden andere mensen dat (en dus jou) al snel interessant. En dingen doen waar je blij van wordt is goed voor je gevoel van eigenwaarde (y) |
Citaat:
|
Ik zie dat je alle tips die hier gegeven worden, van tafel veegt.
Dan zal je inderdaad niet heel ver gaan komen. |
Citaat:
Ga in jezelf geloven, nieuwe dingen ontdekken. Daar wordt je als persoon mooier en sterker van! |
Citaat:
En als het wel zo zou zijn: wat dan nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat valt bij jou onder netjes kleden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |