![]() |
Advries gevraagd: nieuwe smartphone (Max. € 300)
Aangezien mijn S4 Mini al enige tijd geen beveiligingsupdates meer krijgt, vaak niet doet wat ik wil en wat accuproblemen heeft, heb ik besloten een nieuwe telefoon aan te schaffen. Vandaar dat ik jullie advies nodig heb over eventuele kandidaten.
Naast de maximumprijs van 300 euro, moet het toestel beschikken over iOS of Android, degelijk en betrouwbaar zijn, en moet de fabrikant goed omgaan met (beveiligings)updates. Samsung is uitgesloten. |
Wat zijn je criteria mbt 'goed omgaan met (beveiligings)updates' ?
|
LG Nexus 5x? Enige nadeel vind ik de beperkte batterij, maar dat hangt natuurlijk van de gebruiksintensiteit af.
|
Citaat:
|
Moto X.
|
Huawei P9 Lite
|
Ik lees mee :o mijn S3 mini is ook aan vervanging toe.
|
Citaat:
Nieuwe Android-versies zijn trouwens minder van belang, het gaat me vooral om beveiligingsupdates. |
Mijn Sony Xperia E5 bevalt uitstekend. Het is een degelijk ding en ik geloof maar 180 ek.
|
Citaat:
|
Ook als je nieuwe Android-versies buiten beschouwing laat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de Motorola Moto G4 Plus eventueel wat?
|
Ja! Ik heb nu de moto G3, en daarvoor had ik 2 andere moto's en ik ben er zeer over te spreken.
|
Citaat:
|
Krijg je ook regelmatig updates van de toestelsoftware?
|
De laatste G en G plus gaan iig naar Android 7.0 een dezer dagen
|
Citaat:
|
Dan weet ik welk toestel het gaat worden. Dank!
|
(y)
|
Citaat:
|
Heb je een boii aan de haak geslagen Eline?
|
Is dit nog steeds jouw telefoonnummer: 06-19401945?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sletjuuuuuh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die oorlog duurde van 1939 tot 1945. ;)
|
Maar het leukste voor jou gebeurde pas op 10 mei 1940 ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het toestel inmiddels binnen en het is best een aardig ding, ik zag net toen ik in de instellingen zat te neuzen alleen wel iets geks: in het overzicht met opgeslagen netwerken stond een netwerk met blanco SSID en geen beveiliging. Dit heb ik zelf nooit toegevoegd. Foutje vanuit de fabriek?
|
Foutje dat ze het niet weg hebben gegooid na de testen.
|
Ik kwam er ook alleen achter doordat ik per ongeluk wps aan had gegooid en toen even heel paranoïde m'n draadloze netwerkinstellingen ging nalopen. (Ik ga er niet vanuit dat het daardoor komt omdat ik hem geen verbinding met een netwerk heb zien maken, alleen zoeken, wat ik vervolgens afbrak.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |