Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Hillary/Trump (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1923813)

gansmeeuwaal 29-10-2016 19:35

Hillary/Trump

oh oh oh, deze verkiezing wordt met de dag steeds leuker :cool:

Obelise 29-10-2016 19:59

Ik volg het onder een steen, wachtend tot 1 april, om te hopen dat t een grap was....

Loezzel 30-10-2016 07:22

He's back!! :eek:

Not for Sale 30-10-2016 13:16

Koeispammerd 31-10-2016 07:51

Begreep dat Trump behoorlijk terrein aan het goedmaken is. Terugkerend verhaal over Bill Clinton's drugsverslaving speelt opeens ook weer op (althans, ik lees het nu weer, ik volg het niet goed genoeg om te weten of dit echt een ding is in the states). De beste man zou dik aan de coke gezeten hebben in zijn tijd als gouverneur en president (en wellicht daarna). Wordt ook verwezen naar hoe oud hij er uit ziet en trillende handjes en zo. Maar ja, hij is 70 en met of zonder drugsgebruik zal hij gezien zijn politieke carrière vaak genoeg te weinig slaap gehad hebben en dergelijke.

Ik ben heel nieuwsgierig of het nou waar is of Trump-propaganda. :p

Carn 31-10-2016 10:48

ben benieuwd wanneer de sluizen helemaal open gaan; we hebben nog een week :o

Macrador 31-10-2016 12:26

Vraag me af waarom het zo goed werkt om over Bill te praten.

Kristaco 31-10-2016 12:36

Ik vind het zo raar dat dat soort bijzaken überhaupt zoveel uitmaken in de Amerikaanse verkiezingen.. Als je geen stabiel gezinsleven hebt kun je al bijna geen president worden..

Not for Sale 31-10-2016 12:55

Citaat:

Koeispammerd schreef: (Bericht 34248987)
Begreep dat Trump behoorlijk terrein aan het goedmaken is.

Mwa. De media heeft belang bij een narratief waarin het "spannend blijft".

Citaat:

De beste man zou dik aan de coke gezeten hebben
Zoals Trump stond te trippen bij het tweede debat? :D

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34249125)
Ik vind het zo raar dat dat soort bijzaken überhaupt zoveel uitmaken in de Amerikaanse verkiezingen.. Als je geen stabiel gezinsleven hebt kun je al bijna geen president worden..

True, maar zo mysterieus als Rutte erover is, is ook wel uitzonderlijk.:o

Koeispammerd 31-10-2016 12:58

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34249134)

Oh ja van Trump gaan de geruchten ook rond hoor :p waren na dat debat toch een hele rits bekende Amerikanen die coke gebruitk hebben die zijn gedrag zeiden te herkennen? :D Alleen: Trump zit in een geslagen positie dus is minder interessant om nu op te rakelen.

Kristaco 31-10-2016 15:07

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34249134)
Mwa. De media heeft belang bij een narratief waarin het "spannend blijft".

True, maar zo mysterieus als Rutte erover is, is ook wel uitzonderlijk.:o

Ja, maar ik vind dat als een bewindspersoon zegt dat hij/zij dat gescheiden kan of wil houden we dat best mogen aannemen. Als Bill over een paar maanden dood neervalt hoeft dat toch niet per se invloed te hebben op Hillary's presidentschap? En als hij mantelzorg nodig heeft kan ze daar vast wel iemand voor inhuren ;)

Pr0xy 06-11-2016 03:18

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34249158)
Ja, maar ik vind dat als een bewindspersoon zegt dat hij/zij dat gescheiden kan of wil houden we dat best mogen aannemen. Als Bill over een paar maanden dood neervalt hoeft dat toch niet per se invloed te hebben op Hillary's presidentschap? En als hij mantelzorg nodig heeft kan ze daar vast wel iemand voor inhuren ;)

Maar zodra je iemand gaat inhuren (en dus betalen) is het geen mantelzorg meer.

fizzle-fluffy 06-11-2016 04:10

Citaat:

Kristaco schreef: (Bericht 34249125)

Ja dit.
Waarbij stabiel gezinsleven het Roosevelt-plaatje is natuurlijk. Niet een of andere gekke hippiesamenstelling.

Not for Sale 06-11-2016 04:24

Maar dat is bijna overal zo.

deadlock 06-11-2016 04:26

Ja en vrij logisch ook. Mensen willen iemand die aan hun ideaalbeeld voldoet. Als je dat op manier X aanpakt dan krijg je zoiets als de burgemeester van Reykjavik maar meestal krijgt een land het staatshoofd/de regering die ze verdienen, zoals bij ons Fred Teeven in de regering.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.